Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ دادستان کل کشور گفت: به خدا قسم در موضوعات فرهنگی و حجاب برخورد قضایی جواب نخواهد داد. راههای مسالمت آمیز و آرام را باید در پیش گرفت لذا بر این اساس از هر طرحی که در زمینه مقابله با بدحجابی موثر باشد حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری افزود: بسیاری از بدحجابها فرهنگ خانوادگیشان چنین است که بدحجاب ظاهر می‌ شوند و بدحجابی را بد نمی دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عده ای از بدحجاب ها اعتقادی به اسلام ندارند، لائیک هستند و یا مذاهب دیگری دارند اما عده کمی هم هستند که با قصد دهن کجی به ارزش‌ای دین و احکام اسلام این کار را می کنند.

دادستان کل کشور گفت: اگر نیروی انتظامی بخواهد همه بدحجابها را بگیرد علیه نظام و اسلام جوسازیهای گسترده ایجاد می شود. مقصر بدحجابی آموزش و پرورش، روحانیت، آموزش عالی، دانشگاهها و همه ما هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون ستاد امر به معروف، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی اقداماتی را انجام می دهند که بدحجابی را سروسامان دهند اما باید بدانیم برخورد خشن با بدحجابی قطعا جواب نمی‌ دهد.

پرونده موسسه ثامن الحجج 120 جلد است

حجت الاسلام منتظری که در دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان در مشهد سخن می گفت در ادامه به مشکلات قوه قضائیه نیز اشاره و بیان کرد: این دستگاه متناسب با شنن جمهوری اسلامی نیست، کمبود کادر قضایی و اداری داریم و به لحاظ اعتبار و نیروی انسانی استقلال نداشته و وابسته به دولت است، کسانی که به قوه قضاییه اشکال می ‌کنند اگر در مقام محکمه و کرسی قضاوت بنشینند مشکلات را می بینند.

وی گفت: همین پرونده مالی موسسه اعتباری ثامن الحجج 120 جلد است که قاضی باید همه آنها را مورد بررسی قرار دهد و یا موضوع بابک زنجانی همینطور است. به دنبال برگشت بیت المال هستیم اما بدانید حکم او اعدام است و قطعا اعدام می شود.

از آن 2 تن سکه، چیزی تحویل قوه قضاییه نشده است

دادستان کل کشور به ماجرای خرید دو تن سکه نیز اشاره و بیان کرد: این موضوع به درستی مطرح نشده است. خریدار یک فرد دلال است که نوچه هایی داشته، نیروی انتظامی به ما گفته اگر محاسبه شود طبق اسناد و مدارک طی سه سال دو تن سکه جمع می شود اما سکه ای تحویل دستگاه قضایی نشده است.

وی افزود: آیا اگر بانک مرکزی اعلام به فروش سکه کند، خریدار آن مجرم است؟ مگر اینکه معلوم شود خریدار به دنبال اخلال در نظام پولی و بانکی کشور بوده است.

هر هفته 20 هزار مورد فیلتر داریم اما با نام های دیگر می آیند

حجت الاسلام منتظری به تلاش دشمن برای نفوذ در ارکان مختلف نیز اشاره و بیان کرد: نفوذ موضوع مهمی است که باید توجه جدی نسبت به آن داشته باشیم، عوامل نفوذی مانع تحقق مطالبات مقام معظم رهبری هستند.

وی ادامه داد: شایعه پراکنی و دروغ پردازی در جاهای مختلف به خصوص فضای مجازی از دیگر اموری است که دشمن دنبال می‌ کند و بسیاری هم شایعات و دروغها را باور می‌کنند. دشمن در فضای مجازی به صورت جدی فعالیت می‌کند بطوری که ما در پایان هر هفته 20 هزار تا 22 هزار مورد فیلتر داریم اما با نام های دیگر فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

دادستان کل کشور منشاء بسیاری از پرونده‌های منافی عفت را فضای مجازی ذکر و بیان کرد: نسل جوان به شدت در معرض خطر است. دشمن برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌گذاری گسترده ‌ای در این خصوص انجام می دهد تا پرده های حیا را از بین ببرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک مرکزی بدحجابی حجاب دین مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی قم ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی انتظامی اظهار کرد: این ارگان به تعبیر مقام معظم رهبری عامل اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار قم بیان کرد: بنابر آمار اعلام شده حدود هفت نفر در آخرین روز چهارشنبه سال ۱۴۰۱ جان باختند ولی این رقم با تدابیر نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ به صفر رسید ضمن اینکه این مجموعه از بهترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم می‌باشد.

وی ابراز کرد: کاهش شاخص سرقت در استان قم و ترقی به رتبه دوم کشوری از دستاورهای فرماندهی انتظامی استان محسوب می‌شود که این موضوع حقیقتاً مایه مباهات ماست.

آقامیری با ابراز امیدواری از تشکیل کمیسیون جلوگیری از شیوع نزاع و درگیری در استان طی آخرین ماه‌های سال ۱۴۰۲، اذعان کرد: با تشکیل این کمیسیون امیدواریم که آمار تخلفات و جرم‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: موضوع ترویج عفاف و حجاب در قالب برنامه جهاد فرهنگی با جدیت در حال پیگیری است و سعی داریم تا قم به شهر نمونه در کشور تبدیل شود.

کد خبر 6063694

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد خون‌های اهدایی «فیلتر» می‌شوند
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است