Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب قزلسفلو در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: 2 نفر از نیروهای منابع طبیعی استان گلستان هنگام اطفای حریق در منطقه حسینای شهرستان مینودشت مصدوم شدند که یکی از نیروها از معاونان اداره‌کل منابع طبیعی بود که به صورت سرپایی درمان شد، اما متأسفانه یکی از نیروهای قرقبان منابع‌طبیعی بر اثر برخورد سنگ با سرش مصدوم و به کما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: آتش‌سوزی منطقه با کمک مأموران منابع‌طبیعی شهرستان مینودشت و شهرستان‌های اطراف، نیروهای‌ مردمی و داوطلب مهار شد.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی از کنار جاده آغاز شد و علت آن در دست بررسی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گلستان جاده جنگل منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشمر گفت: شهرستان کاشمر با ۱۱۵ هزار هکتار وسعت جزو شهرستان‌های بیابانی خراسان رضوی محسوب می‌شود و حدود ۱۰۰ هزار هکتار از این مساحت در زمره اراضی ملی است.

میثم روشنی افزود: مسئله تغییرات اقلیمی از یک طرف و وقوع سیلاب‌های ناگهانی از سوی دیگر با توجه به مقدار ناچیز بارندگی و پراکنش و شدت نامناسب نزولات جوی، وضعیت آبدهی چاه‌ها و قنوات و به طور کلی تأمین آب را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشمرگفت: با وجود دو کانون مهم فرسایش بادی در جنوب کاشمر و همچنین بروز پدیده ریز گردها، فرونشست‌ها، آلودگی هوا و پدیده بیابان‌زایی، ضرورت فعالیت‌های اصلاحی احیائی را در سطح شهرستان دو چندان کرده است.

 روشنی افزود: با توجه به لزوم تأمین منابع آبی به رغم کمی این منابع، برای کاشت نهال، با محدودیت مواجه بودیم هرچند عملیات تغییر محل و احیای چاه موتور ایستگاه تثبیت شن با پیگیری‌های زیاد و همکاری منابع آب شهرستان و اعتبارات تخصیصی، بعد از ۲۵ سال درحال اقدام است.

وی گفت: در حوزه آبخیزداری در راستای تأمین آب شرب و کنترل سیلاب، یک مورد اجرای بند خاکی با ظرفیت بیش از ۱۰ هزار متر مکعب در حوزه شهری بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان اجرا شد و طرح تکمیل بند خاکی حوزه دره گرگ با حجم عملیات ۱۰۸۰ متر مکعب با یک میلیارد ریال اعتبار اجراشد.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشمر افزود: همچنین در سال گذشته بند خاکی حوزه شمال غرب شهرستان با حجم بالغ‌بر ۳۷ هزار متر مکعب خاک‌ریزی و بند گابیون سنگ ملات با اعتباری ۳.۵ میلیارد تومان احداث شد.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد