Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آموزش حرفه ای ووشو،دفاع شخصی،آمادگی جسمانی و سلاح سرد، ویژه بانوان در سمنان برگزار می شود.
براساس این گزارش دفاع شخصی و امادگی جسمانی روز های زوجساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ و روزهای فرد ساعت ۱۴:۳۰الی ۱۶ در ورزشگاه تختی سمنان برگزار می شود.
در ادامه گزارش آمده است؛ ورزش ووشو و آمادگی جسمانی نیز روزهای زوج ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ به آدرس بلوار بسیج بعد از هلال احمر،پشت اسخر ۲۲ بهمن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است که این آموزش ها رایگان و جهت استعداد یابی می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است

قهرمان گرنداسلم آمریکا ۲۰۰۳ از وضعیت جسمانی تنیسور شماره یک جهان ابراز نگرانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اندی رادیک، قهرمان تنیس اوپن آمریکا در مورد شکست نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان در نیمه‌نهایی مسابقات سری مسترز در مونت کارلو (موناکو) صحبت کرد. این صربستانی برابر کسپر رود نروژی با نتایج 4 بر 6، 6 بر 1، 4 بر 6 شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم

اندی رادیک به تنیس چنل گفت: وضعیت جسمانی نواک جوکوویچ نگران کننده است. شما کسی را نمی‌بینید که زود خسته شود و با ادامه مسابقه قدرت پیدا کند. نمی‌دانم چیست. در ست اول، نواک خسته به نظر می‌رسید، او از نظر بدنی خسته بود. سپس نواک به نظر سرعت خود را پیدا کرد و برگشت اما مشکلاتی نیز در ست آخر به وجود آمد. به نظر می‌رسید که نواک یک هفته دنبال چیزی می‌گشت. این وضعیت جسمانی نواک جوکوویچ هشدار دهنده است.

در مسترز مونت کارلو استفانوس سیتسیپاس یونانی با پیروزی برابر کسپر رود به عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود