Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:36:03 GMT

منافقان منفورترین گروه نزد ملت ایران هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۳۵۳

منافقان منفورترین گروه نزد ملت ایران هستند

کرمانشاه - ایرنا - مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران با بیان اینکه منافقان خیانت های بزرگی به ملت ایران کرده اند؛ گفت: این تروریستها منفورترین گروه نزد ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جعفر همتی روز چهارشنبه در ستاد گرامیداشت عملیات مرصاد در استانداری با اشاره به اینکه همه ساله در سالروز عملیات مرصاد مراسمی به یاد شهیدان در محل یادمان این عملیات برگزار می شود؛ بیان داشت: امسال نیز علاوه بر این مراسم بیش از 100 برنامه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص این عملیات گفت: منافقان در آن زمان دچار توهم شدند که می توانند یک روزه خود را به تهران برسانند برای همین پنج هزار نیرو در قالب 25 تیپ 200 نفری را وارد خاک کشورمان کردند.
همتی ادامه داد: رزمندگان اسلام بلافاصله توهم آنها را در هم شکستند و بیش از هزار و 500 نفر از آنها به هلاکت رسیدند و هزار و 500 نفر نیز مجروح شدند.
به گفته وی ، کمتر از هزار نفر از منافقان در نهایت با مصیبت توانستند به پادگان اشرف برگردند.
همتی تصریح کرد: منافقان آنچنان شکست سختی خوردند که تا به امروز نتوانستند هیچ سازماندهی انجام دهند.
وی با بیان اینکه رزمندگان شرکت کننده در این عملیات از سراسر ایران بودند؛ افزود: طبق آمار بنیاد شهید 110 نفر از رزمندگان استان کرمانشاه در این عملیات به شهادت رسیدند.
هرچند او آمار سایر نهادها مانند سپاه و ارتش را با آمار بنیاد شهید مقداری متفاوت دانست.
آنچنان که اعلام شد برگزاری مراسم یادبود در محل یادمان شهدای مرصاد روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه ساعت هشت و 30 دقیقه آغاز می شود.
تجلیل از خانواده شهدای عملیات مرصاد، گلباران یادمان توسط هوانیروز، برپایی ایستگاه صلواتی برای پنج هزار نفر در محل یادمان توسط اصناف، برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد با شرکت 18 استان، برپایی نمایشگاه کتاب، همایش پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد است.
7457/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي منافقان عمليات مرصاد بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه‌ آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه‌ آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو - معلم ثبت نام کرده اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

اینفوگرافیک آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان های کشور

براساس این آمار پرجمعیت ترین استان کشور در نوبت اول کنکور سراسری استان تهران با ۱۵۴ هزار و ۵۸ داوطلب و کم جمعیت ترین استان در این دوره از کنکور استان سمنان با ۱۰ هزار و ۶ داوطلب است.

کد خبر 6086261

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند