Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون تخصصی هنرهای نمایشی و سرود مساجد استان، از برگزاری کارگاه های آموزشی تربیت مربی سرود و نمایش ویژه کانون های مساجد استان خبرداد.

مسعود بیرانوند، مدیرکانون تخصصی هنرهای نمایشی و سرود مساجد استان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، گفت:  تقویت هنر در مساجد بستری برای احیای کارکرد های مسجد محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به انتشار فراخون این کارگاه های آموزشی، گفت: کارگاه آموزشی تربیت مربی سرود و تربیت مربی نمایش در شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

 

بیرانوند، اظهار داشت: در این کارگاه های آموزشی نمایندگان در هر رشته یک نماینده ازمساجد شهرستان خرم آباد حضور خواهد یافت.

 

مدیرکانون تخصصی هنرهای نمایشی و سرود مساجد استان، خاطرنشان کرد: تربیت مربیان سرورد و نمایش با هدف تقویت برنامه های فرهنگی وهنری مساجد برگزار می شود.

 

وی اذعان داشت: این کارگاه های آموزشی به همت کانون تخصصی، کانون فرهنگی هنری همای رحمت مسجد امام علی (ع) و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

بیرانوند، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی طی مرداد ماه جاری به مدت یک هفته در خرم آباد برگزار می شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس دولت مساجد جشن های دهه کرامت ترامپ اعزام حجاج حج آموزش هنری کار گاه آموزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فنوری آنا، در ادامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موزه سیتما، کارگاه اشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند  به نشنیclubmuseum.ir/workshops/۴۵ مراجعه کنند.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجنوعه تلویزیونی، تیاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم سه زن، و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم مزرعه پدری را بدست اورده است. عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون: نسل سوخته، شب یلدا، چهارشنبه سوری، آلزایمر، یک شهروند کاملا معمولی، جاده قدیم، ساکن طبقه وسط، زندان زنان، قرمز، پرواز در نهایت، سریال مدار صفر درجه و ... را بر عهده داشته است.

به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی