Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@16:26:33 GMT

افزایش قیمت سکه در 27 تیر 97

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۴۳۵

سکه امامی با قیمت 2 میلیون 820 هزار تومان ، نیم سکه با قیمت 1 میلیون 340 هزار تومان، ربع سکه 650 هزار تومان و سکه یک گرمی 360 هزار تومان داد و ستد شد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سکه قیمت سکه بازارسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بازار طلا و سکه تهران چه خبر؟

نادر بذرافشان در گفت‌وگو با ایرنا از تخلیه نسبی تقاضا و هیجانات در بازار طلا و سکه خبر داد و افزود: از ابتدای سال میلادی افزایش حدود ۳۵۰ دلاری اونس جهانی طلا را شاهد بودیم و از ابتدای امسال (فروردین ۱۴۰۳) اونس جهانی رشد ۲۵۰ دلاری داشته است که بر قیمت طلا و سکه در بازار داخل تاثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه در پایان سال میلادی ۲۰۲۴ مراکز مالی جهانی قیمت اونس جهانی طلا و فتح ۲۵۰۰ دلاری را پیش‌بینی کردند، گفت: روز جمعه در معاملات جهانی شاهد افزایش نرخ اونس جهانی طلا و رکورد جدید ۲۴۰۰ دلار بودیم، البته اکنون کاهش نسبی داشته، اما زودتر از موعد وارد روند پیش‌بینی شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه بخش عمده افزایش قیمت سکه و طلا مربوط به تغییرات نرخ جهانی است، تصریح کرد: تنش‌های سیاسی در منطقه هم یکی از عوامل رشد نرخ ارز و طلا در بازار بود، اما باید توجه داشت عواملی که ماهیت اقتصادی ندارند دوام زیادی ندارند و قیمت‌ها به همان روال عادی بر می‌گردد.

این فعال صنف طلا و جواهر به مردم توصیه کرد: مردم در بازارهای التهابی صبوری کنند و در زمان ثبات بازار خریدشان را انجام دهند. عرضه سکه و حراج شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران هم می‌تواند نقش مهمی در کاهش نرخ و تخلیه حباب قیمت داشته باشد.

بذرافشان با اشاره به اینکه قیمت سکه امروز ۴۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۲۵ هزار تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شد، گفت: بازار امروز فضای بسیار آرام‌تری را نسبت به روزهای قبل خود تجربه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی تاثیری بر روند بازار نگذاشته است، تصریح کرد: متقاضیان زمانی اقدام به خرید کنند که التهابات بازار فروکش کرده باشد، در غیر این صورت متحمل ضرر و زیان مالی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام
  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد
  • مسیریابی دلار با خروج احساسات
  • شوک بنگاه‌ها در آخر سال
  • قیمت پیامک ۴ تومان افزایش یافت
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت جوجه یک روزه گوشتی افزایش یافت
  • فوبیای وام مسکن
  • رمز تثبیت قیمت سکه در بازار
  • از بازار طلا و سکه تهران چه خبر؟