Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان تیرماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، هنرمندان خوشنویس تا پایان تیرماه جاری فرصت دارند آثار خود را به پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران ارسال کنند.

پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران بزرگداشت ملک محمد قزوینی در گرایش های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ و در بخش‌های مسابقه و نمایشگاه (آثار استادان و شرکت کنندگان) از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، شهریور ماه امسال در قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندان خوشنویس برای شرکت در بخش مسابقه این دوره دوسالانه می توانند حداکثر دو اثر در هر گرایش را تا ۳۱ تیرماه جاری به سایت دوسالانه به نشانی www.bici.ir ارسال کنند.

انتخاب آثار بخش مسابقه در دو مرحله غیر حضوری و حضوری انجام می شود که در مرحله نخست هنرمندان آثار خود را ارسال می‌کنند و پس از انتخاب آثاری از بین آنها، پذیرفته شدگان به دعوت دبیرخانه دوسالانه، متون انتخاب شده از سوی هیات داوران را اجرا می‌کنند. برای بخش نمایشگاه (غیر مسابقه) هر هنرمند می‌تواند یک اثر خود را به دبیرخانه پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران ارسال کند.

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارسال آثار خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک