Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ نحوی نژاد امروز در حاشیه افتتاح و راه اندازی نخستین دستگاه ویژه معلولان ضایعه نخاعی (پاراواک) در گرگان افزود: بر این اساس تعداد معلولین استان ۵۱ هزار است واین درحالی است که در سطح کشور یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر معلول وجود دارد.

وی همچنین در حاشیه نشست شورای مدیران بهزیستی گلستان گفت: نزدیک به ۵ هزار نهاد و تشکل دولتی و غیر دولتی با بهزیستی ارتباط و نزدیک به ۱۷۰ هزار سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توانبخشی بهزیستی کشور افزود: پارسال در استان چهار هزار و ۵۰۰ مورد سهمیه در انتظار دریافت نوبت مستمری داشتیم که امسال به ۱۰ هزار مورد رسیده و این قول داده می‌شود که تا پایان سال این امر محقق شود و مستمری به حساب آنان واریز شود.

عبدالهی مسئول روابط عمومی بهزیستی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: افتتاح مرکزمعلولین رویش واقع در ویلاشهر و نیز مرکز سالمندان پارسیان، واقع در بلوار بلوار الغدیر از دیگر برنامه‌های امرز آقای نحوی نژاد در گلستان است.

پاراواک دستگاهی که امروز با حضور وی در بهزستی گلستان مورد استفاده قرار گرفت، برای ایجاد حرکت‌های ایستادن، گام برداشتن، و نشستن بعضی از افراد دچار ضایعه نخاعی کامل در سطح کمر بکار میرود و علاوه بر کاربرد‌های حرکتی، سیستم پاراواک دارای کاربرد‌های درمانی بوده و از پوکی استخوان، آتروفی عضلانی، و زخم بستر جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/م

 

افتتاح و راه اندازی نخستین دستگاه ویژه معلولان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری از فروردین ماه امسال
  • آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی معلولان ۱۴۰۳ + سایت و افراد مجاز برای شرکت در آزمون
  • شانس یک استقلالی برای دعوت به تیم ملی بالاتر رفت