Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید امیر آقایی دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور در نخستین نشست شورای راهبردی و رونمایی‌ از رویداد "رویازی‌" که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور برگزار شد با بیان اینکه به دنبال ایجاد جریانی جدید در حوزه پویانمایی‌ و انیمیشن‌ هستیم، گفت: مهمترین گام در ایجاد محیطی مناسب تشکیل پلتفرمی‌ برای انیمیشن‌ سازی است و در همین راستا سایتی به وجود آمده است که ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید را جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز در خصوص رویداد رویازی‌، اظهار کرد: این رویداد یک راهکار‌ منطقی برای پاسخ به نیاز مخاطبان است و در آن فرصتی یکسان و برابر ایجاد شده است که محصولات و ایده‌ها  به مخاطبان ارائه شود.

وی در خصوص برنامه‌های این رویداد، بیان کرد: از سال گذشته همکاری را با حوزه هنری و بخش خصوصی به وجود آورده‌ایم تا به وسیله آن بستری برای تجاری سازی شدن ایده‌ها فراهم شود.

آقایی درباره حمایت‌ها و تسهیلاتی‌ که به افراد ایده‌پرداز داده می‌شود، گفت: دوره‌های آموزشی، خدمات محیط کسب و کار مناسب، کمک به شرکت‌ها برای توسعه زیست بوم خود، تسهیلات تجاری سازی و ضمانت انجام کار از جمله تسهیلات و کمک‌هایی است که به تیم‌های خلاق و ایده پردازان حوزه انیمیشن‌ داده می‌شود.

اهداف برگزاری رویداد رویازی

دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز با اشاره به اهداف رویداد رویازی‌،‌ اظهار کرد: شفاف سازی اقتصاد انیمیشن‌، کمک به تولید و تأمین محتوا، شتاب دهی به شرکت‌های خلاق و بازاریابی برای محصولات خلاق دانش بنیان، اهداف مهم این رویداد است.

وی ادامه داد: هر یک از افراد ایده پرداز برای آنکه بتوانند محصول و ایده خود را تجاری سازی کنند، نیاز به بسترهای‌ مناسب دارند که در این راستا تعدادی کار گروه برای کمک به این افراد و همچنین تأمین مالی به وجود آمده‌اند.

آقایی ضمن اشاره به پویایی اقتصاد دانش بنیان، گفت: صنایع خلاق و فرهنگی از جمله بسترهایی‌ هستند که می‌توانند به اقتصاد دانش بنیان و فرهنگ سازی کمک کنند؛ این رویداد برای موفقیت در ایران بسترهای‌ مختلفی را در راستای آموزش به فناوران‌ و ایده پردازان به وجود آورده است تا به کمک آنها بتوانیم به اقتصاد و دانش بنیان و شکوفایی برسیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد!

دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در افتتاحیه رویداد مانوین گفت: سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد و معادل ۴ میلیارد دلار است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود حسنلو؛ دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در افتتاحیه رویداد مانوین اظهار کرد: سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد و معادل 4 میلیارد دلار است.

مانوین؛ رویداد ملی صنایع خلاق در اینوتکس 1403

وی ادامه داد: این در حالی است که سهم جهانی این حوزه 10 درصد است. برای جبران این فاصله و رسیدن به سهم 3 درصدی در افق کوتاه‌مدت، برنامه‌های متعددی در حال اجرا است.

حسنلو تصریح کرد: رویداد مانوین به عنوان یکی از این برنامه‌ها، با هدف توجه بیشتر به صنایع خلاق و فناوری‌های نرم آغاز به کار کرده است.

وی تأکید کرد: امضای تفاهم‌نامه میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و منطقه آزاد قشم گامی در جهت توسعه این حوزه در کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا اتفاق تحسین‌برانگیز دانشگاه آزاد است
  • کمک به ایجاد شغل با احیای ۹۰۰۰ کارخانه
  • مانوین چه فرصت‌هایی برای صنایع خلاق ایران ایجاد می‌کند؟
  • دهقانی: شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان دو بازوی جوامع انسانی هستند
  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد!
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • اینوتکس سیزدهم میزبان ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود