Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السبق، «مرزوق الغانم» رئیس پارلمان کویت اعلام کرد که دولت این کشور گزارشی نسبت به نگرانی های اعضای پارلمان درباره اوضاع عراق به پارلمان ارائه کرده است.

وی تأکید کرد که جای نگرانی وجود ندارد  اما باید اقدامات ضروری و پیشگیرانه برای مواجه با هر اتفاقی اتخاذ شود و به ویژه اینکه کویت پیش از این تجربه اشغال از سوی عراق را داشته و مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الغانم گفت که به عنوان نمایندگان مردم کویت در پارلمان وظیفه دارند تا نسبت به آمادگی دولت برای مقابله با هر وضعیت اضطراری اطمینان حاصل کنند.

وی افزود» امیدواریم که اتفاق بدی نیافتد، ما در امور داخلی عراق دخالت نمی کنیم اما با دولت این کشور کاملا هماهنگی های لازم را انجام داده ایم تا امنیت و ثبات لازم را حفظ کرده و پیامدهای تحولات عراق تأثیری بر کویت نگذارد.

رئیس پارلمان کویت اعلام کرد که دولت عراق به کویت اطمینان خاطر داده که هیچ خطر امنیتی و نظامی این کشور را تهدید نمی کند.

الغانم افزود که دولت کویت نیز به اعضای پارلمان گفته که در صورت وخامت اوضاع داخلی عراق و شکل گیری موج کوچ مردم این کشور در نزدیکی مرزهای کویت، همکاری های لازم با سازمان های بین المللی در این زمینه انجام خواهد شد.

کد خبر 4350514

منبع: مهر

کلیدواژه: پارلمان پارلمان کویت عراق هیئت دولت کویت کویت ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی سوریه عراق ایران فلسطین ناتو ولادیمیر پوتین عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.   به گزارش نور نیوز؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.   در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».     «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم   جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.   حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.   در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.   خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد

دیگر خبرها

  • جنجال مراسم «چهارمین عروسی» فرمانده طالبـان | او ایران را به حمله نظامی تهدید کرده! | فیلم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)