Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:52:13 GMT

تصادف 3 خودرو در خراسان شمالی 5کشته و زخمی داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۸۷۰

تصادف 3 خودرو در خراسان شمالی 5کشته و زخمی داشت

بجنورد- ایرنا- رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: وقوع تصادف میان سه دستگاه خودروی سبک و سنگین روز چهارشنبه در محور چمن بید- آشخانه سه نفر کشته و 2 نفر مصدوم داشت.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در تصادف میان سه دستگاه خودروی شامل پژو پارس، تیبا و کامیون رنو، 2 نفر از سرنشینان پژو پارس و یک نفر از سرنیشن تیبا به علت شدت ضربه در صحنه جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این سانحه پژوپارس دچار حریق شد و متاسفانه دو نفر سرنیشن آن در آتش سوختند.
وی با بیان اینکه 2 سرنشین دیگر از پژو پارس که در خودرو گیر کرده بودند نجات یافتند خاطرنشان کرد: این دو سرنشین مصدوم برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ حسین زاده گفت: علت حادثه سبقت غیرمجاز رانند پژو پارس گزارش شده است که سبب برخورد با تیبا شد البته، عدم رعایت فاصله طولی سبب برخورد کامیون با تیبا گزارش شده است.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی از رانندگان خواست به هنگام رانندگی بجد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 کشورهای استان قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه تصادف فوتي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد خبر‌ها از عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی و زخمی شدن دو نفر حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سازمان اورژانس رژیم اشغالگر هم زخمی شدن دو نفر را در این عملیات تأیید کرده است. رسانه‌های صهیونیستی همچنین از حضور گسترده نیرو‌های امنیتی و پلیس و ضبط سلاح کارلو در محل حادثه خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پلیس اسرائیل اعلام کرد دو نفر را به اتهام انجام عملیات زیرگیری با خودرو در دو محل نزدیک به هم در قدس اشغالی تحت تعقیب قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این ادعای صهیونیست‌ها در حالی است که برخی منابع محلی اعلام کردند عاملان این عملیات دو نفر بوده و به سلامت محل عملیات را ترک کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این حمله ساعاتی قبل از شروع عید پسح انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • سامانه یکپارچه خودرو حذف می شود؟ | ما مسئول تعیین قیمت پژو پارس نیستیم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست