Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریعتمداری در حکمی پیام برازجانی را به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد و از زحمات فرزاد خلفی در زمان تصدی این سمت تقدیر به عمل آورد.

به گزارش شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: باید دستاوردهای صنعتی و تولیدی به مردم اطلاع رسانی شود و همه رسانه ها هم می تواند در این زمینه همراهی مناسبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شریعتمداری با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان چهره یک سازمان است، افزود: مرکز ارتباطات زبان وزارت صمت است و از این ظرفیت باید به شایستگی استفاده جدی شود.

وی با اشاره به تحولات اخیر در عرصه بین الملل و فشارهای وارد بر مردم کشور گفت: به دلیل اینکه این فشارها در برهه زمانی خاص با استفاده از ابزارهای خاص این زمان به وقوع پیوسته است کمی با تحولات از شروع انقلاب تاکنون تفاوت ماهوی دارد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه با وجود پیچیدگی این تهدیدات، اما قوت و قدرت ما هم افزون شده است، اضافه کرد: حضور گسترده و همراهی ویژه مردم با نظام و انقلاب بسیار چشمگیر بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امروز در زمینه ارتباطات با مردم و نسل جوانی که انقلاب و جنگ را ندیده اند ارتباط ما کامل و جامع نیست، یادآور شد: همه دارایی‌های نظام بر اساس آنچه که امام(ره) و حکومت محور قرار دادند تکیه بر مردم به عنوان سرمایه عظیم کشور است. در این زمینه باید ارتباط شفاف با مردم را سرلوحه قرار دهیم و نواقص را برطرف سازیم و برای تامین منافع و حل مشکلات مردم حرکت کرد.

شریعتمداری با تاکید بر ضرورت نظام کارآمد و انتقال اطلاعات به مردم، افزود: با مردم باید با شفافیت و صداقت گفتگو کنیم و برای تحقق ارتباط کامل باید شناخت کاملی از مطالبات آنها داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم زمانی دستاورد دولت و رساندن تورم به زیر 10 درصد را احساس می کنند که ما در زمینه انتقال شفاف اطلاعات درست عمل کنیم و با اینکه اقدامات بسیار بزرگی انجام شده اما نتوانستیم آن را به مردم اطلاع دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایط فعلی وفاق ملی را در حال شکل گیری دانست و گفت: سران سه قوا و گروه‌های اجتماعی ارتباط نزدیکتری برقرار کرده اند و در این شرایط که تهدیدهای خارجی شکل گرفته است می تواند به یک فرصت برای تجمیع نیروهای معتقد به نظام اسلامی تبدیل شود.

شریعتمداری با اعلام اینکه بالابردن سطح زندگی مادی و معنوی مردم هدف مشترک همه خدمتگزاران است، گفت: با رفتار همراه کرامت و توان افزایی نیروها می توانیم امید و نشاط را در حوزه تولید ایجاد کنیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۹۱۳ کاسب متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار و ۹۱۶ پرونده برای کاسبان متخلفان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امیرتیمور موسویان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار و 448 بازرسی از بازار از واحد‌های صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که از این تعداد سه هزار و 916 پرونده برای متخلفان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی افزود: میزان پرونده‌های معرفی شده به تعزیرات حکومتی از مسیر بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته‌ است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طی امسال 103 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده‌ است.

وی تصریح کرد: 544 واحد صنعتی دارای پروانه با سرمایه‌گذاری 18 هزار و 865 میلیارد ریال با سطح اشتغال هشت هزار و 700 نفر در استان وجود دارد. آمایش صنعتی برای همه مناطق استان در دستور کار قرار دارد و قرار است سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان طبق سند استراتژیک و ظرفیت‌های هر منطقه انجام شود.

وی با بیان اینکه زنجیره ارزش افزوده در مناطق مختلف استان تعریف شده‌است، افزود: برای نمونه زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی در شهرستان گچساران و زنجیره ارزش معادن در شهرستان چرام تعریف شده‌است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از وجود 81 واحد معدنی دارای پروانه در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد 43 معدن با ظرفیت 1430 میلیون تن ذخیره فعال هستند.

وی با بیان اینکه 70 میلیارد تومان وصول حقوق دولتی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان داشته‌ایم، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد رشد داشته است. 13 واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۹۱۳ کاسب متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت ۱۳ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • منوچهر منطقی از معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت رفت
  • رشد ۳۰ درصدی سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن خراسان جنوبی
  • تکذیب افزایش قیمت گوشت قرمز در استان سمنان
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان
  • ذخیره‌سازی بیش از ۴۵۰ تن مرغ در سردخانه‌های خراسان جنوبی
  • توزیع ۳ تن شکر و یک تن مرغ در نمایشگاه بهاره ساری