Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@19:56:24 GMT

آزمون جبرانی حافظان کل عضو مهد قرآن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۲۹۶۴

آزمون جبرانی حافظان کل عضو مهد قرآن برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، محسن خیری، معاون امور استان‌های مؤسسه مهد قرآن از برگزاری آزمون جبرانی حفظ کل قرآن «ترنم وحی» در دو بخش کتبی و شفاهی پنج‌شنبه، 25 مردادماه به طور همزمان در دفاتر مهد قرآن خبر داد.
وی با اعلام نتایج مرحله استانی دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان کل مهد قرآن از سراسر کشور و مشخص شدن نمرات کتبی و شفاهی شرکت‌‌کنندگان، اظهار کرد: برای حافظان کل که حد نصاب لازم را کسب نکردند به درخواست مدیران مهد قرآن استان‌ها و شهرستان‌های مختلف آزمون جبرانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیری افزود: پس از برگزاری این آزمون و مشخص شدن نتایج از سوی دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن اسامی نهایی واجدان شرایط شرکت در آزمون کشوری اعلام می‌شود.
یادآور می‌شود، در مرحله استانی دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» تعداد 214 حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور شرکت کردند که 84 نفر شرایط حضور در مرحله کشوری «ترنم وحی» را به‌دست آوردند.
همچنین در مرحله استانی حافظان کل از استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کرمان، مرکزی و یزد شرکت کردند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن مهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی طبس، فردوس، قاینات، درمیان و بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری افزود: در این آزمون ۴۰۴ حافظ قرآن شامل ۲۴۹ خانم و ۱۵۵ آقا شرکت کردند.

وی گفت: این آزمون در مرحله کتبی برگزار شد و مرحله شفاهی نیز  تیرماه برگزار می شود. 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این آزمون برای رده‌های مختلف سنی برگزار شد افزود:  کوچک‌ترین شرکت کننده در این آزمون دختر ۷ ساله از بیرجند و مسن‌ترین فرد شرکت کننده خانمی ۶۳ ساله از شهرستان فردوس بودند.

دیگر خبرها

  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان غربی شرکت کردند
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان