Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از بازدید سرزده در خصوص آبیاری درست فضای سبز تهران خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی محمد مختاری ، با اشاره به وضعیت آبیاری فضای سبز تهران و انتقادات مطرح شده در مورد آبیاری نامناسب در زمان و به میزان نامناسب گفت: سیاستگذاری با سازمان بوستان‌ها و نگهداشت فضاهای سبز با مناطق است و بر اساس بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان بوستان‌ها مقرر شده که پیمانکاران فضای سبز در مناطق صرفا از ساعت ۱۸ تا ۶ صبح نسبت به آبیاری فضای سبز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیمانکارانی که از این بخشنامه سرپیچی کنند در وهله اول جریمه و در صورت تکرار مجددا جریمه نقدی سنگین‌تری می‌شوند، گفت: اگر پیمانکاران به این تذکر دو مرحله‌ای توجه نکنند در مرحله بعدی حتما خلع ید خواهند شد.

مختاری با بیان اینکه برای ما مهم است که نگهداشت فضای سبز در مناطق به خوبی انجام شود و حتما آبیاری در ساعات ذکر شده انجام گیرد، افزود: اگر آبیاری در طول روز انجام گیرد حدود ۵۰ درصد آب در همان ابتدای آبیاری تبخیر می‌شود و باید پیمانکاران، کارگران خود را توجیه کنند چرا که ممکن است در بدنه اجرا کم کاری‌هایی صورت گرفته باشد.

 مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران  همچنین از بازدید سرزده و شبانه کارشناسان فضای سبز خبر داد و گفت: کارشناسان ما بازدید شبانه و سرزده‌ای از نحوه آبیاری فضای سبز دارند تا مبادا در ساعات تعیین شده آبیاری صورت نگیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فضای سبز آبیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اورژانس برای احتمال وقوع سیل در چند استان/ اتراق در کنار رودها و مسیل ها ممنوع

تین نیوز

رئیس سازمان اورژانس کشور از آماده باش کامل مراکز اورژانس در پی احتمال وقوع سیل در چندین استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جعفر میعادفر در اینباره گفت: در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیروهای عملیاتی اورژانس در سراسر کشور و به خصوص پنج استان دارای احتمال بالای وقوع سیل به حالت آماده باش درآمدند.

میعادفر با بیان اینکه وزیر محترم بهداشت نیز تاکید زیادی بر ضرورت آمادگی اورژانس در سراسر کشور داشت، گفت: این دستور با توجه به هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور از سوی وزیر بهداشت نیز صادر شده است. 

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تمامی پایگاه ها و عوامل اورژانس در سراسر کشور و به خصوص پنج استان چهار محال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در آماده باش کامل قرار دارند، اظهارکرد: دستورات لازم به تیم ها و پایگاه های اورژانس در خصوص اتخاذ تدابیر مناسب داده شده است.

میعادفر افزود: از مردم و به خصوص مسافران نوروزی نیز می خواهیم که هشدارهای ایمنی را مورد توجه قرار دهند. پرهیز از استقرار در حاشیه رودها، رودهای فصلی و مسیل ها از جمله مهم ترین مواردی است که باید در این ایام مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته وی آماده باش اورژانس از عصر امروز آغاز شده و با توجه به هشدار سازمان هواشناسی تا دوم فروردین ماه به طور ویژه ادامه خواهد داشت. البته تا پایان تعطیلات نوروزی نیز تمامی عوامل اورژانس در آماده باش کامل قرار دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار اورژانس برای احتمال وقوع سیل در چند استان/ اتراق در کنار رودها و مسیل ها ممنوع
  • سفر‌های غیرضروری به پنج استان تحت خطر ممنوع
  • سفرهای غیرضروری به پنج استان تحت خطر ممنوع
  • هشدار اورژانس برای احتمال وقوع سیل در چند استان/ اتراق در کنار رود‌ها و مسیل‌ها ممنوع
  • پرواز چارتری در ایام نوروز ممنوع است
  • راه‌اندازی اورژانس دونده در مناطق پرازدحام تهران
  • پرواز چارتری در ایام نوروز ممنوع!
  • پرواز چارتری در ایام نوروز ممنوع شد
  • با درآمدهای کنونی نمی‌توان مطالبات پیمانکاران را پاسخ داد/ مذاکره با سازمان برنامه
  • عرضه کالاهای غیراستاندارد در فروشگاه‌های اینترنتی ممنوع است