Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی در مراسم اختتامیه جشنواره در محل آرامگاه باباطاهر معرفی و تجلیل شدند.

 

به گزارش  خبرگزاری شبستان از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هیئت داوران این دوره از جشنواره متشکل از سیاوش دیهیمی، سیدمهدی موسوی فاخر و امیرعلی سلیمانی آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

برگزیدگان جشنواره: نفر اول: هیئت داوران در این بخش هیچ یک از آثار را حائز رتبه اول ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رتبه دوم: افسانه سادات حسینی از استان خراسان رضوی و محمدعلی نقیب از استان قم (به صورت مشترک)  و رتبه سوم: رضا نیکوکار از استان گیلان، عماد وکیلی از استان مرکزی و علی فردوسی از استان قم ( به صورت مشترک) شناخته شدند.

 

برگزیدگان شایسته تقدیر: موسوی عصمتی از استان خراسان جنوبی،  دادیار حامدی از استان اصفهان ، رضا یزدانی از استان قم ، حجت یحیوی از استان همدان، میترا سادات دهقانی از استان سمنان و محمد جواد الهی پور از استان قم معرفی شدند.

 

در بخش ویژه: هیئت داوران از آثار ارسال شده در بخش ویژه هیچ یک از آثار ارسالی را حائز رتبه ندانست.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت مجلس جشن های دهه کرامت مساجد ترامپ ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شیراز حج تجلیل شاعران استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ امیرحسین طاهری گفت: از هزار و ۱۲۹ اثر که در بخش‌های داستان کوتاه، شعر طنز، کاریکاتور، چند رسانه‌ای و طنز مطبوعاتی از ۱۲۱ رسانه کشوری به دبیرخانه هشتمین جشنواره «طنز پهلو» ارسال شده بود، از صاحبان ۲۰ اثر برگزیده تجلیل شد.

وی افزود: طنز پردازان تهرانی بیشترین سهم آثار ارسالی را در این جشنواره داشتند.

فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد در این جشنواره گفت: قرار است طنز به صورت یک رشته دانشگاهی به فهرست رشته‌های آموزش عالی اضافه شود تا نخبگان طنز به صورت آکادمیک در این رشته تحصیل و مشغول به کار شوند.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این جشنواره با بیان اینکه طنز گل آقا طنزی عالمانه بود گفت: طنز گل آقا چهارچوب دارد، زیرا در عین حال که به مشکلات می‌پرداخت، هدفش اصلاح مشکل بود و این باید برای نسل جدید طنزپردازان یک الگو باشد.

کیومرث صابری فومنی ملقب به گل آقا ، نویسنده ، طنز نویس و معلم ایرانی که صاحب هفته نامه طنز"گل آقا " بود ، ۷ شهریور ۱۳۲۰ به دنیا آمد و ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۳ از دنیا رفت.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند