Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار با اعضاي شوراي مرکزي انجمن روزنامه نگاران زن (رزا) بر لزوم حمايت حداکثري از بانوان روزنامه‌نگار کشور تاکيد کرد.
محمد سلطاني فر در اين ديدار که ظهر امروز در ساختمان معاونت مطبوعاتي صورت گرفت به اهتمام ويژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حمايت حداکثري از روزنامه نگاران زن اشاره و اظهار کرد: بيش از نيمي از تحريريه رسانه‌هاي کشور در اختيار بانوان است و بالغ بر هزار رسانه توسط بانوان مديريت مي‌شود که اين نشان دهنده حضور فعال بانوان در عرصه رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي موضوع آموزش را از مهمترين رويکردهاي معاونت مطبوعاتي عنوان کرد و با تاکيد بر برخورداري بيشتر زنان از تسهيلات آموزشي دفتر مطالعات و برنامه ريزي رسانه‌ها افزود: آموزش در عرصه‌هاي نوين روزنامه نگاري در دستور کار قرار دارد و با توجه به درخواست‌ها، از تمام امکانات و ظرفيت هاي موجود در اين دفتر استفاده خواهد شد.
سلطاني‌فر انجمن روزنامه نگاران زن را يکي از نهادهاي موثر صنفي در عرصه مطبوعات کشور دانست و با تاکيد بر واگذاري امور مختلف به نهادها و تشکل هاي حرفه اي فعال گفت: سياست اصلي ما واگذاري امور به صنوف و عقب نشيني به نفع بخش خصوصي است.
تاکيد بر حضور بيشتر زنان در خانه هاي مطبوعات سراسر کشور، تعامل انجمن روزنامه نگاران زن ايران با خبرنگاران رسانه‌هاي خارجي با هدف انعکاس واقعيات امروز کشور بويژه در حوزه زنان و خانواده، توسعه هرچه بيشتر نقش زنان در حوزه هاي فرهنگي و رسانه اي کشور و حضور پررنگ روزنامه نگاران زن در در رويداد بزرگ تبريز 2018 از جمله ديگر نکات مورد تاکيد معاون امور مطبوعاتي در اين جلسه بود.
ژاله فرامرزيان دبيرکل، مينو بديعي، زهرا نژاد بهرام، ناهيد توسلي و فريبا رحمانپور، مسئولان کميته هاي مختلف انجمن روزنامه نگاران زن از جمله حاضران در اين نشست بودند و تشريح برنامه ها و سياست هاي انجمن روزنامه نگاران زن، دغدغه هاي صنفي روزنامه نگاران زن به ويژه در زمينه امنيت و ارتقاي شغلي از جمله نکات مطرح شده از سوي اعضاي شوراي مرکزي انجمن روزنامه نگاران زن کشور در اين جلسه بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه انفرادی تذهیب نقش و نگار ، جمعه ۱۴ اردیبهشت در کافه گالری برج آزادی افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ نقاشی تذهیب به مدیریت اشرف رضوانی به نمایش گذاشته می‌شود.

رضوانی از ۱۳۸۰ فعالیت خود را در این زمینه شروع و تا بحال در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی در داخل کشور و دو نمایشگاه نقاشی در کشور امارات و اسپانیا شرکت کرده است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ با حضور در کافه گالری برج آزادی از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • روز جهانی آزادی مطبوعات World Press Freedom Day + شعار و پوستر
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • رسانه عبری: در اسرائیل هم دانشگاهیان معترض هستند
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم