Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@10:17:59 GMT

عکس های خیلی عجیب از بازیگر زن ایرانی که مدل شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۳۲۸۳

عکس های خیلی عجیب از بازیگر زن ایرانی که مدل شد!

رکنا: زهره فکور صبور تازه‌ترین عکس‌های مدلینگ خودش را به اشتراک گذاشت.

زهره فکور صبور، بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون، مدل تبلیغاتی یک برند تولیدکننده لوازم آرایشی شد.

به گزارش ایران آرت، این بازیگر در دو پست جداگانه عکس‌هایی از خودش با میک‌آپ این برند را منتشر کرد که در پست دوم در مورد زیاد بودن حجم آرایشش این‌گونه توضیح داد:

"دوستانی که نقد کردن که چرا آنقدر میکاپ زیاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل توضیحه براشون، هدف برند نشون دادن محصولات خوبشون و چگونگی مصرفش میباشد،که حتما دونه دونه محصولات رو میزارن و طرز استفاده همشون رو نشون میدن،این عکسا فقط چند تا عکس بدون روتوش و ادیت هستش."

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

الناز با 99 سکه 3 روز صیغه احمد بود!

فرود دیدنی خلبان هلیکوپتر در قله کوهستان +فیلم

قلعه «محمود خاوری» اختلاس گر بزرگ در کانادا +عکس

شیخ جعفر توکلی به قتل رسید + عکس

غلامعلی در زندان مشهد اعدام شد

پیچ تند در پرونده مائده هژبری / او رقصید و مشهور شد

قتل وحشیانه مرد مسلمانی که به ترامپ مدال افتخار داده بود + عکس

صدور حکم در پرونده اسیدپاشی اصفهان بدون دستگیری حتی یک متهم

قتل اولین مسافرکش زن در تهران / او را به پارک چیتگر بردند! + عکس

اقدام گستاخانه 3 مرد با پسر 12 ساله

وحشت عروس 12 ساله از داماد در اتاق حجله

انتقام عجیب زن حسود از نامزد قبلی شوهر در ایلام

یک دختربچه هدف حمله عقاب قرار گرفت+فیلم

آزار وحشیانه زن 19 ساله در برابر چشمان کودک خردسالش

درگیری در فینال کشتی / هواداران در گرگان به جان هم افتادند

مرگ دردناک یک مرد حین ضبط موزیک ویدئو + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت بازیگر Actor سینما Cinema مدل عکس بازیگر مدل عجیب زن ایرانی عکس قتل دختر حوادث جسد حوادث تهران اخبار تهران پسر تهران تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب گروه راک انگلیسی با استفاده از صدای «بنان»!

فرض بگیرید که به عنوان یک ایرانی بلیت تهیه کرده و به کنسرت یکی از بهترین موسیقیدان‌های دنیا؛ یعنی «تام یورک» رفته‌اید. منتظر آغاز کنسرت هستید، اما یه یک باره وقتی که گروه در حال کوک سازهای خود است، صدا و زبانی آشنا به گوشتان می‌رسد؛ صدای آواز غلامحسین بنان آن هم در کنسرت گروه «اسمایل»!

به گزارش ایسنا، تماشاگرانی که در کپنهاگ به تماشای گروه راک «اسمایل» با خوانندگی «تام یورک»، خواننده مشهور انگلیسی رفته بودند، در ابتدای کنسرت زمانی که گروه در حال کوک سازهای خود بود، غافلگیر شدند. ‌

ترانه «شب جوانی» از بنان فضای سالن پرجمعیت کنسرت را پر کرد و ایرانی‌های حاضر در کنسرت را ذوق زده کرد.

به احتمال زیاد وقتی که چنین اتفاقی در چنین کنسرتی رخ می‌دهد، ایرانی‌های حاضر در آن مکان حسی مملو از شادمانی، نوستالژی و البته غرور به آنها دست می‌دهد و شاید حتی بخواهند فریاد بزنند که این صدای خواننده وطن من است، صدای استاد بزرگ غلامحسین بنان!

البته که چندان دور از ذهن نیست که غیرایرانی‌ها آشنایی با موسیقی ایران و البته غلامحسین بنان نداشته باشند ولی همین کار گروه اسمایل موجب برانگیخته شدن کنجکاوی مخاطبان می‌شود که درباره آنچه در ابتدای کنسرت پخش شد، جست‌وجو کنند. همین امر اما خود به واسطه بازتابش در فضای مجازی، یک نوع معرفی موسیقی ایرانی به جهان است. 

حتی اگر بخواهیم از زاویه دیگری به مسئله نگاه کنیم، می‌توانیم این اقدام را نوعی تعامل فرهنگی بدانیم. درحقیقت سال‌ها است که در دنیا مسئله‌ای با عنوان «تعامل فرهنگی» محل بحث رویدادهای فرهنگی شده است و اهالی فرهنگی و هنر با ارائه راهکارهای مختلف به دنبال ایجاد «تعامل فرهنگی» در دنیا هستند؛ تعاملی که از راه‌های مختلف موسیقایی، تجسمی، ادبی و ... جای کار دارد.

به همین جهت شاید بتوان استفاده از اثر موسیقی غلامحسین بنان را در کنسرت گروه «اسمایل» نوعی تعامل فرهنگی تلقی کرد؛ چراکه استفاده از این اثر موسیقی در چنین قالبی خواه یا ناخواه بارها به روش‌های مختلف دیده خواهد شد و موسیقی ایرانی را به افراد زیادی از سراسر دنیا معرفی خواهد کرد.

البته مشابه این اتفاق را خرداد امسال هم داشتیم، زمانی که حساب رسمی باشگاه فوتبال «آ. ث. میلان» در اینستاگرام طی اقدامی جالب از اثری از آقا موسی خان معروفی (پدر جواد معروفی) روی ویدیوی گل‌های تیمش مقابل تیم «سمپدوریا» در شب پیروزی پنج بر یک استفاده کرد.

به هر حال چنین اتفاق‌هایی به احتمال زیاد تصادفی نیستند، و اگر فرد باهوشی همچون تام یورک در کنسرتش از اثر بنان استفاده می‌کند حتما هدف خاصی از این کار داشته است. البته که ما شاید هیچگاه گمان نمی‌کردیم در کنسرت تام یورک آواز بنان را بشنویم و این امر آنقدر عجیب هست که در فضای مجازی از آن بهره‌برداری‌های طنز هم می‌شود؛ به گونه‌ای که برای برخی آنقدر غیرقابل باور است که می‌نویسند: «وقتی می‌گی خدایا یا پولدارم کن یا توی کنسرت تام یورک بنان پخش شه!»

اما از اینها هم که بگذریم، موسیقی ایران آنقدر هنرمندان درجه یک و آثار شاهکار دارد که بالاخره حتی اگر خود ما نیز تلاشی برای معرفی آنها نکنیم، به گونه‌ای مسیر آنها به جهان باز و به جهان معرفی می‌شوند؛ چراکه هنر همچون رودی است که به هر حال جریان خود را پیدا می‌کند. 

در این قسمت می‌توانید ویدیوی این اجرای زنده با صدای بنان را ببینید:

تام یورک، خواننده و آهنگساز، با تاسیس یک گروه آلترناتیور راک در سال ۱۹۸۵ به نام «ریدو هد» به شهرت و محبوبیت جهانی رسید. او در سال ۲۰۲۰ به همراه اعضای «ریدیو هد» گروه تازه‌ای به نام « اسمایل» (لبخند) تاسیس کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیف‌های بامزه بازیگر آمریکایی از غذاهای ایرانی
  • فیلم| رفتار عجیب بازیگر زن روی آنتن زنده!
  • (ویدیو) رفتار عجیب بازیگر زن روی آنتن زنده!
  • تفکیک جنسیتی عجیب در تلویزیون که بحث‌برانگیز شد
  • اقدام عجیب گروه راک انگلیسی با استفاده از صدای «بنان»!
  • ببینید | رفتار عجیب بازیگر زن روی آنتن زنده!
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • اخاذی‌های میلیونی یک زن ایرانی از مردان کانادا
  • ماجراِی انتشار فیلم گم شدن پسربچه ۱۳ ساله در تهران
  • ۱۲.۵ هزار مرد ایرانی بابت بدهی در زندان بسرمی‌برند