Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تصادف بامدادی سردار آزمون در محور نکا-بهشهر با اینکه خسارت جانی به بار نگذاشت و مهاجم تیم ملی هم در این حادثه مقصر شناخته نشد، اما راننده نیسان آبی که با او تصادف داشته را حسابی دچار دردسر کرده است.

به گزارش رکنا، در سانحه تصادف Crash که به خاطر حضور سردار آزمون بازتاب زیادی داشت، یک نیسان آبی از عقب با خودروی پورشه مهاجم تیم ملی برخورد کرده و مقصر شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه یک دستگاه پراید هم جلوی خودرو آزمون بوده که مقصر آن هم راننده نیسان است. این راننده که وضع مالی مناسبی ندارد، دیروز از خسارت سنگین خودرو خودش، پورشه آزمون و خودروی دیگر در این حادثه Incident خبر داده است: «شما باید در نظر بگیرید که خودرو ١٥میلیون تومانی من را الان کسی ٥میلیون تومان هم نمی‌خرد. از سوی دیگر نزدیک ٨٠میلیون تومان به خودروی سردار خسارت خورده و یک پراید دیگر هم خسارت دیده که من باید پولش را بدهم. من که با خودروی نیسان کار می‌کنم، چطور باید این پول را پرداخت کنم؟»

سردار زیر قولش زد!

امید فاتحی، راننده مقصر تصادف سردار آزمون که ادعا کرده بیمه خودرو او فقط ٨میلیون تومان از این خسارت را می‌پردازد، از مهاجم تیم ملی گلایه کرده است: «من روی حرف سردار آزمون که گفته بود خسارت خودرویش را نمی‌گیرد، حساب کرده بودم اما حالا پدر او می‌گوید ١٥میلیون تومان بده تا کوپن بیمه‌ات را پس بدهیم. قبول دارم مقصر هستم، ولی به هر حال سردار یک فوتبالیست ملی است که قراردادهای میلیاردی امضا می‌کند. واقعا ١٥میلیون تومان برای او پولی است که خانواده‌اش از آن نمی‌گذرند؟»

واکنش پدر آزمون

برای اینکه از صحت و سقم صحبت‌های راننده نیسان که در این تصادف مقصر بوده، باخبر شویم؛ با خلیل آزمون، پدر سردار آزمون ارتباط برقرار کردیم. او در واکنش به اظهارات امید فاتحی می‌گوید: «صحبت‌های این آقا اصلا درست نیست. من خیلی نمی‌خواهم جزییات ماجرا را تشریح کنم چون ارتباطی به کسی ندارد. تصادف یک مساله شخصی بوده و ما خودمان آن را حل می‌کنیم. نمی‌خواهم چنین مسائل غیرفوتبالی درباره پسرم رسانه‌ای شود. بهتر است رسانه‌ها هم خیلی دنبال چنین اخباری نباشند! اینکه برای خودرو مردم چه اتفاقی افتاده،‌ به کسی چه ربطی دارد؟!»

وی در پاسخ به این سوال که فرد مقصر این حادثه ادعا کرده خانواده سردار آزمون از او طلب پول کردند و زیر قولشان زدند، می‌افزاید: «من هم اکنون در مسکو هستم و سردار هم در اتریش است. نمی‌دانم این آقا با چه کسی صحبت کرده که این حرف‌ها را به زبان آورده است. در ضمن مگر خسارت خودرو‌ها چقدر است که از این مبالغ بالا حرف زده؟ فکر نمی‌کنم خسارت خودرو‌ها در این تصادف آنقدر بالا باشد که این آقا ادعا کرده است.»

آزمون نباید سرزنش شود

با اینکه راننده نیسان آبی اعلام کرده سردار آزمون زیر قولش زده، به نظر نمی‌رسد سرزنش کردن این بازیکن ملی به خاطر اینکه حق خودش را بابت خسارت خودرواش می‌خواهد، کار درستی باشد. حالا اینکه خانواده آزمون به این راننده چقدر تخفیف می‌دهند و برای راحت شدن شرایطش به او کمک می‌کنند، بماند. اما نباید به خاطر نام و جایگاه سردار آزمون حق طبیعی او را نادیده بگیریم؛ اگرچه خودش گفته بود حتی پشت فرمان هم نبوده و داماد خانواده هنگام تصادف در حال رانندگی بوده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

الناز با 99 سکه 3 روز صیغه احمد بود!

فرود دیدنی خلبان هلیکوپتر در قله کوهستان +فیلم

قلعه «محمود خاوری» اختلاس گر بزرگ در کانادا +عکس

شیخ جعفر توکلی به قتل رسید + عکس

غلامعلی در زندان مشهد اعدام شد

پیچ تند در پرونده مائده هژبری / او رقصید و مشهور شد

قتل وحشیانه مرد مسلمانی که به ترامپ مدال افتخار داده بود + عکس

صدور حکم در پرونده اسیدپاشی اصفهان بدون دستگیری حتی یک متهم

قتل اولین مسافرکش زن در تهران / او را به پارک چیتگر بردند! + عکس

اقدام گستاخانه 3 مرد با پسر 12 ساله

وحشت عروس 12 ساله از داماد در اتاق حجله

انتقام عجیب زن حسود از نامزد قبلی شوهر در ایلام

یک دختربچه هدف حمله عقاب قرار گرفت+فیلم

آزار وحشیانه زن 19 ساله در برابر چشمان کودک خردسالش

درگیری در فینال کشتی / هواداران در گرگان به جان هم افتادند

مرگ دردناک یک مرد حین ضبط موزیک ویدئو + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت تصادف Crash سردار آزمون حادثه Incident بیمه اخبار حوادث تیم ملی شهروند نیسان حادثه سردار آزمون عکس قتل دختر حوادث جسد حوادث تهران اخبار تهران پسر تهران تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

ثبت نام در آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی از شنبه ۲۲ اردیبهشت آغاز می شود و داوطلبان تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام فقط بصورت الکترونیکی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می پذیرد.

داوطلبان باید پس از پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون، فرم ثبت نام را تکمیل کنند. لینک پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون در مهلت اعلام شده بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه ۷ مرداد تا چهارشنبه ۱۰ مرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبان باید در این بازه زمانی با مراجعه به سایت، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. ساعت دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکسدار) در روز آزمون الزامی است.

بر اساس شرایط، ممکن است آزمون بصورت الکترونیکی یا کاغذی برگزار شود.

شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.

به گزارش مهر، همچنین مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای خطاب به دانش آموختگان رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور اعلام کرده است: بر اساس مصوبه شورایعالی ارزشیابی مدارک تحصیلی خارج از کشور وزارت بهداشت در ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ به منظور حفظ کیفیت و رعایت عدالت در سنجش و ارزیابی علمی متقاضیان ارزشیابی، مقرر شد آزمون ارزشیابی کتبی به صورت متمرکز جایگزین مصاحبه‌ های انجام شده در جلسه کمیسیون‌ های ارزشیابی شود.

کد خبر 6091854

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان