Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@21:51:58 GMT

مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز شناسایی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۳۴۴۱

مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز شناسایی می شوند

به گزارش برنا از اراک ، کیانوش امینی در آیین افتتاح مرکز ترک اعتیاد نوای شادی زندگی دوباره در روستای احمد آباد ساوه، افزود: برخی معتادان چند مرحله خدمات در سال می گیرند و از امکانات و مراقبت های مراکز مجاز ترک اعتیاد استفاده می کنند.

وی یادآور شد: 31 مرکز مجاز ترک اعتیاد در استان مرکزی وجود دارد که در آن ها علاوه بر مراقبت های درمانی، خدمات روانکاوی نیز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حوزه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی عنوان کرد: این مراکز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی می کوشند تا از بازگشت مجدد معتادها به مواد مخدر جلوگیری کنند.

امینی اظهار داشت: مصوبه ای در کمیته توسعه مشارکت سمن های استان مرکزی مبنی بر لزوم شناسایی مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز وجود دارد که برابر آن به منظور شناسایی واحدهای غیرمجاز اقدام می شود.

امینی گفت: 31 مرکز ترک اعتیاد مجاز برای پوشش معتادان استان کفایت می کند اما مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از معتادان دوباره به اعتیاد باز می گردند به همین دلیل یکی از تلاش های جدی این است که شمار معتادانی که پس از بهبود دوباره به این بلای خانمانسوز باز می گردند به حداقل برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی بهزیستی پوشش ترک اعتیاد معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهرگفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اطلاع از  اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می‌کند.

او گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو کردند.

سرهنگ براتی  با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر