Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@08:09:57 GMT

اکران فیلم سینمایی مواجهه بعد از چهارده سال+تیزر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۳۵۶۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی مواجهه به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی‌فر و تهیه‌کنندگی ایرج تقی‌پور سال 1383 ساخته شد و تنها نمایش آن در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 84 بوده است. 

این فیلم که 14 سال اجازه نمایش نداشته است، هم‌اکنون در آستانه اکران، اولین تیزر رسمی آن که توسط محمد واحد ساخته شده، رونمایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در فیلم  مواجهه، حمیدرضا پگاه، نیوشا ضیغمی، مریم مقدم، آرش آصفی، قربان نجفی، پانته‌آ پناهی‌ها، ارسلان عبدالهی، هوتن مکری، اردشیر کاظمی، محمد شجاعی، حمید میهن‌دوست و تینا چرخچیان حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اشیاء بیشتر از مردم دوام می‌آورند. دو چاقو پس از نزدیک به یکصد سال بار دیگر با هم مواجهه می‌کنند. کسی چه می‌داند، شاید این مواجهه بازهم ادامه یابد، شاید هم این قصه همین جا خاتمه یابد.

عوامل فیلم سینمایی مواجهه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سعید ابراهیمی‌فر، تهیه: ایرج تقی‌پور، سرمایه: عادل یراقی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: عادل یراقی، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، صدابردار: مهران ملکوتی، موسیقی: سعید شهرام، دستیار اول کارگردان: محسن شریفی، عکاس: مریم مقدم، علی اتحاد، روابط عمومی: علی زادمهر.

حجم ویدئو: 16.59M | زمان ویدئو: 00:00:59 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور امور پخش و اکران موسسه تصویر شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم پیرکاری مدیرعامل «موسسه تصویر شهر»، طی حکمی مجتبی بهزادیان را به سمت مشاور امور پخش و اکران این موسسه منصوب کرد.

مجتبی بهزادیان که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت است، در سال‌های فعالیت خود در عرصه فرهنگ و هنر، روابط‌عمومی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، کارشناسی امور سینمایی و نمایندگی تام‌الاختیار مدیرعامل مؤسسه سینما شهر در پردیس سینمایی هویزه مشهد، مدیریت اجرایی سامانه فروش و اکران سینماهای کشور (سمفا)، مدیریت امور سینمایی استان تهران حوزه هنری، مدیریت سینما فرهنگ را برعهده داشته است. وی در حال حاضر معاون پخش و اکران موسسه بهمن سبز است.

همچنین بهزادیان در دو دوره سی و نهم و چهلم جشنواره فیلم فجر و سی و سومین و سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عنوان مدیر برگزیده را کسب کرده است.

کد خبر 6057205 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • طرح ویژه «اکران شبانه» سینماها در تعطیلات نوروز
  • طرح «اکران شبانه» سینماها در تعطیلات نوروز اجرا می‌شود
  • رکورد شکنی فیلم فسیل در اکران آنلاین
  • رقم چشم‌گیر فروش «فسیل» در اکران آنلاین
  • «فسیل» در اکران آنلاین چقدر فروخته است؟
  • سینمای ایران به طرحی نو نیاز دارد
  • انتصاب مشاور امور پخش و اکران موسسه تصویر شهر
  • مجتبی بهزادیان مشاور امور پخش و اکران «موسسه تصویر شهر» شد
  • برنامه جدید اکران‌ آنلاین فیلم‌های سینمایی
  • اکران مردمی فیلم پرویزخان در قم