Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > خانواده - ایرنا نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده می گوید شورای تامین مجوز حضور خانواده ها در ورزشگاه‌ها را در تهران و سایر شهرها صادر کرده است.

 معصومه ابتکار روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا درباره پیامک های ارسالی از سوی برخی مراجع رسمی به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان برای شکایت از استاندار تهران به دلیل صدور مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها اظهارداشت: ورود خانواده ها به ورزشگاه ها اتفاق خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها را شورای تامین استان صادر کرد و فقط برای استان تهران نیست.

وی تاکید کرد: وزیر کشور و مقامات ذیربط در جریان این اتفاق بودند.

نکته قابل توجه درباره مطلب عنوان شده از سوی معاون رئیس جمهور اینکه مشخص نشد منظور ابتکار از صدور مجوز حضور خانواده ها در ورزشگاه ها از سوی شورای تامین استان، مختص بازی های جام جهانی بوده(که خانواده ها برای تماشای بازی های تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند) و یا برای بازی های لیگ هجدهم که به زودی آغاز می شود که البته این احتمال که او درباره آن چه پیش از این (و در حین بازی های تیم ملی اتفاق افتاده است)، صحبت کرده باشد به واقعیت نزدیک تراست.

 

 

 

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : ورود زنان به ورزشگاه - حضور زنان در جامعه - زنان - معصومه ابتکار -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ورود زنان به ورزشگاه حضور زنان در جامعه زنان معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

مهر در خبری نوشت: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟