Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که «مذاکره ولایتی با پوتین بنا بر درخواست روحانی از رهبر انقلاب انجام شده است»، اظهارداشت: رئیس جمهور با توجه به شرایط فعلی از مقام معظم رهبری کمک خواستند که با توجه به مذاکرات پیچیده و شرایطی که وجود دارد، از شخصیت هایی که تجربیات خوبی دارند برای کمک به دولت استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا به درخواست آقای روحانی، رهبر انقلاب اجازه دادند که آقای ولایتی به کمک دولت بیاید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آقای ولایتی در سفر به روسیه ماموریتی از جانب رئیس جمهور را اجرا کرد، گفت: آقای ولایتی پیام رسمی و کتبی رئیس جمهور را به آقای پوتین تسلیم کرد. از سوی دیگر چون رئیس جمهور  روسیه علاقه مند به مقام معظم رهبری است، بنابراین آقای ولایتی پیام شفاهی مقام معظم رهبری را نیز به رئیس جمهور روسیه رساند.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی بخش ناچیزی از توان سپاه بود

محمد مهدی زاهدی، درباره حملات شب گذشته سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی و انتقام شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به ویژه سردار شهید زاهدی اظهار داشت: دلاورمردان ایرانی به ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی شب گذشته گل کاشتند و از همه آنها کمال تشکر را دارم.

وی افزود: دستور مقام معظم رهبری سیلی زدن به این سگ‌های منطقه بود و دلاورمردان ایرانی این دستور را به نحو احسن انجام دادند.

فرزند شهید زاهدی خاطرنشان کرد: آنچه که مردم عزیز کشورمان شب گذشته ملاحظه کردند تنها بخش کوچک و ناچیزی از توان نظامی ایران بود و چنانچه مقام معظم رهبری دستور بالاتر از سیلی زدن را صادر فرمایند و یا اینکه این رژیم منحوس و جعلی اشتباه مجددی انجام دهد، خواهیم دید که چگونه این رژیم کودک‌کش و جعلی از روی زمین محو خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • حمله موشکی بخش ناچیزی از توان سپاه بود
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • مقام سابق آمریکایی: ترامپ تصور می‌کرد اوکراین باید بخشی از روسیه باشد
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه
  • موافقت رهبر انقلاب با آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری