Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@02:15:04 GMT

برپایی تئاتر شراره در زاهدان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۳۶۸۶

برپایی تئاتر شراره در زاهدان به روایت تصویر

تئاتر شراره به عنوان اثر برتر جشنواره تئاتر رضوی بجنورد از ۲۴ تیرماه در زاهدان به اجرا در آمده است. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، نمایش شراره روایتگر زندگی همسر شهیدی است که بعد از شهادت همسرش اجازه خروج از خانواده را نداشت و مجبور شد به ازدواج با برادرهمسرش تن دهد و پس از شهادت همسر دومش نیز مجبور به نگهداری مادر این شهیدان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش شراره تا 29 تیر هر شب ساعت 20 در فرهنگسرای تئاتر شهر زاهدان واقع در خیابان شهید برفی به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/ ت

R7843/P1336/S6,65/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«استخوان ماهی جادویی» در سینما تئاتر کانون اجرا می‌شود

«استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری بود که مکان اجرای آن در سالِ جدید به سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتقل می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  این نمایش به کارگردانی احسان مجیدی از روز ۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ به روی صحنه سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق) می‌رود.

در خلاصه نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی‌» آمده است: سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد. حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا بر آورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است...

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: منوچهر اکبرلو، بازیگران: الهام فرج‌پور و علی یدالهی، آهنگ‌ساز: بهنام رحیمی، طراح صحنه: علیرضا حسین‌پور، طراح لباس: پریا علی‌محمدی، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، شاعر: محمدرضا کوهستانی، دستیار کارگردان: حوریه شفیعی، مدیر صحنه: ایلیا مجیدی، عکاس: زهرا نصرالهی و روابط عمومی: مینا بهرامی، الهه ناظری و صغری آقایاری.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۰۲۱۸۸۱۰۰۶۲۳ ، ۰۲۱۸۸۱۰۰۶۲۴ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود نمایش «استخوان ماهی جادویی‌» صبح‌ها ساعت ۱۱ ویژه مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۷ برای عموم اجرا می‌شود.

این نمایش شهریور و مهر سال ۱۴۰۲ در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در بوستان لاله و پس از آن در قالب طرح تئاتر تناوبی در آبان و آذر امسال در فرهنگسرای ارسباران تهران اجرا و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

دیگر خبرها

  • مهدی فتحی؛ بازیگری هزار نقش که با «عمروعاص» ماندگار شد
  • سال گذشته ۵ هزار و ۴۲۱ نمایش روی صحنه تئاتر رفت
  • اجرای ۵ هزار و ۴۲۱ نمایش در سال ۱۴۰۲
  • یک گزارش رسمی از تئاتر در سال ۱۴۰۲
  • جشنواره شبستان دین و هنر را به هم نزدیک می‌کند
  • روی صحنه «برف» می‌آید
  • ۸ اثر در جشنواره تئاتر کودک و نمایش عروسکی رضوی
  • «استخوان ماهی جادویی» در سینما تئاتر کانون اجرا می‌شود
  • «دشمن خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • مجموعه تئاتر شهر قزوین افتتاح شد