Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، میرشاد ماجدی، در خصوص بحث حضورش در باشگاه استقلال به جای پندار توفیقی به عنوان معاون ورزشی این باشگاه اظهار داشت: نه پیشنهادی به من رسیده و نه کسی با من در این خصوص صحبتی کرده است. از صبح هزاران نفر تماس گرفته‌اند که به دلیل مشغله نتوانستم پاسخ بدهم، اما همانطور که گفتم پیشنهادی نداشته‌ام و در جریان این موضوع هم نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اینکه اگر پیشنهاد رسمی برای حضورش در باشگاه استقلال برسد آیا از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کناره‌گیری خواهد کرد تا به این باشگاه برود، گفت: در فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی داشته‌ایم و من هم اینجا تعهدی به فدراسیون دارم. سعی می‌کنم همین جا کارهایم را پیش ببرم و کارهایی که برنامه‌ریزی شده را انجام دهیم. هر وقت چنین مسئله‌ای در میان باشد، فدراسیون فوتبال رئیس دارد و من هم رئیس دارم، اما همانطور که گفتم به فدراسیون فوتبال متعهدم.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پندار توفیقی میرشاد ماجدی استقلال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق