Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@01:52:45 GMT

جزئیات دستگیری سارق مسلح بانک ملی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۳۹۹۴

جزئیات دستگیری سارق مسلح بانک ملی

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ منصور حمیدوند؛ سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات بازداشت سارق مسلح بانک ملی اظهار کرد: ساعت 7:45 صبح امروز یک سارق مسلح با استفاده از فرصت و خلوتی صبح و یک دستگاه موتورسیکلت با کلاه نقابدار، عینک و ماسک وارد بانک ملی شعبه نعمت‌آباد شد، وی پس از زدن قفل به در بانک اقدام به شلیک یک تیر هوایی داخل بانک کرده و با تهدید رئیس بانک و نزدیک شدن به گاوصندوق، شخصاً اقدام به برداشت مقداریی تراول‌چک (حدود 70 میلیون تومان) کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: سارق در زمان خروج بانک مبادرت به باز کردن قفل کرد اما با مشکل مواجه شد، در نهایت به دلیل باز نشدن قفل در بانک حبس شد که در این لحظه نیز اقدام به شلیک یک تیر دیگر کرد.

حمیدوند با اشاره به حضور به موقع مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در محل حادثه طی مدت زمان سه دقیقه، تصریح کرد: لحظاتی بعد ریاست کلانتری نیز در محل حادثه حاضر شده و در نهایت سارق توسط مأموران بازداشت شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این بانک نگهبان نداشت، متذکر شد:‌ تمهیدات انتظامی در ادوار مختلف بر روی این بانک انجام شده و توصیه می‌کنیم رؤسای بانکها ضمن همکاری لازم با نیروهای انتظامی درخواست نگهبان داده تا از مجاری قانونی این کار صورت گیرد.

وی یادآور شد: این سارق که 51 سال سن دارد انگیزه خود از این سرقت را بحثهای مالی عنوان کرده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل سلطانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اینکه شخصی اقدام به راه اندازی مزرعه بیت کویین در محور کرمانشاه- روانسر کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مزرعه مذکور شده و در عملیاتی نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد.

کد خبر 6081615

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز