Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@06:23:15 GMT

فیلم یه وا راهی بلغارستان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۴۱۱۹

فیلم یه وا راهی بلغارستان شد

رکنا: فیلم سینمایی «یه وا» به کارگردانی آناهید آباد در بخش رقابتی جشنواره بورگاس بلغارستان نمایش داده می‌شود. این جشنواره از ۲۹ تیر تا ۵ مرداد برگزار خواهد شد.

این رویداد سینمایی از ۲۰ تا ۲۷ جولای برابر با ۲۹ تیر تا ۵ مرداد در جزیره سانتا آناستازیا برگزار می‌شود.

فیلم «یه وا» پیشتر در پانزدهمین دوره از جشنواره زردآلوی طلایی، عنوان بهترین فیلم و بازیگری را در بخش پانورامای ارمنی به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر سینمایی همچنین در جشنواره فیلم «انار» کانادا برنده جایزه فیلم برگزیده تماشاگران شد.

این فیلم سینمایی Movie علاوه بر این در بخش رقابتی جشنواره‌های بین‌المللی همچون فیلم مونترال، میل ولی، جشنواره جهانی فیلم‌های آسیایی، فیلم بنگلور، فیلم زنان فیلمور و... حضور پیدا کرده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جشنواره فیلم فیلم سینمایی Movie بلغارستان فیلم سینمایی جشنواره مرداد نمایش عکس قتل دختر حوادث جسد حوادث تهران اخبار تهران پسر تجاوز شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد

سازمان‌های مذهبی و خیریه رسمی مصر دیروز دوشنبه هفتمین کاروان امدادی خود را با کمک به فلسطینیان در غزه به عنوان بخشی از یک کمپین بین المللی تحت هدایت و حمایت احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه الازهر، اعزام کردند.

شیخ احمد الطیب گفت: این کاروان شامل ۱۱۵ کامیون حامل حدود ۲۰۰۰ تن مواد غذایی، به علاوه لوازم پزشکی و اولیه، نیاز‌های کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت و مقدار زیادی لباس و تشک است. 

شیخ الطیب خاطرنشان کرد که این کاروان هفتمین کاروان در کمپین "کمک به غزه" است که او در اکتبر گذشته راه اندازی کرد. وی توضیح داد: بسیاری از کشور‌ها در پاسخ به فراخوان من برای حمایت و کمک رسانی به مردم غزه، به سرعت در آن شرکت کردند.

بیش از ۸۵ کشور از سراسر جهان در آماده سازی کاروان خانه زکات و امور خیریه شرکت کردند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مصر از نخستین کشور‌هایی بوده که کمک‌های بشردوستانه خود را به غزه ارسال کرده است. این کشور همچنین تلاش‌هایی برای برقراری آتش بس انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد