Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:55:10 GMT

پلمپ ۱۲ قلیان سرای متخلف در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۴۲۳۶

پلمپ ۱۲ قلیان سرای متخلف در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: طرح برخورد با مزاحمین پارک ها و تفرجگاهها و برخورد با قلیان سراها بدون مجوز و متخلف در سطح شهر به مرحله اجرا درامد.
وی افزود: این طرح که توسط ماموران کلانتری و با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی و اداره اصناف به اجرا در آمد که طی ان ۱۲ قلیان سرا متخلف و بدون مجوز پلمپ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت شهروندان را به دنبال داشت، گفت: این قلیان سراها به محل تجمع افراد بزهکار تبدیل شده بودند و برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می کردند.
سرهنگ براری یادآوری کرد: تجمع افراد ناباب در قلیان سراها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد، از این رو طرح مقابله با قلیان سرا ها به منظور ایجاد احساس آرامش در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

کد خبر 4350703

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمپ خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند دهه کرامت مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نشر صاد با ۱۹۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این‌تعداد ۳۵ عنوان به‌تازگی منتشر شده‌اند.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره های خودنویس شرکت داشتند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم؛ برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه؛ رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه های جانبی این انتشارات در سی و پنچمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویسی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سال جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 6093233 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد