Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته سوم لیگ برتر میزبان تیم قعرنشین جدول رده‌بندی است. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 امروز و با تک دیدار مس سونگون و شهروند ساری آغاز می‌شود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که فصل جدید این رقابت‌ها را با پیروزی 3 بر 2 برابر پارسیان شهر قدس و تساوی یک بر یک برابر ارژن شیراز آغاز کرده و تا به اینجای کار در رده پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است، در این دیدار میزبان شهروند ساری رده نهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته سوم لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه با انجام 3 مسابقه دیگر ادامه می‌یابد و 3 دیدار نیز روز جمعه برگزار می‌شود.

در یکی از دیدارهای فردا، گیتی‌پسند در سالن پیروزی اصفهان پذیرای شهرداری ساوه است. شاگردان رضا لک که فصل جدید را با 2 نتیجه نه‌چندان مطمئن آغاز کرده‌‌اند، به دنبال کسب حداکثر امتیاز از دیدار خانگی برابر شهرداری ساوه انتهای جدولی هستند.

گیتی‌پسند که در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر یک از سد مقاومت البرز گذشت، در هفته دوم لیگ برتر و در خانه تیم سوهان محمدسیما قم تن به تساوی 2 بر 2 داد و سرمربی این تیم اعتقاد دارد با توجه به تغییرات گسترده در ترکیب گیتی‌پسند، شاگردانش به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند.

هرچند شهرداری ساوه با قبول 2 شکست برابر تیم‌های سوهان محمدسیما قم و پارسیان شهر قدس در انتهای جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد، اما در فوتسال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و گیتی‌پسند که در بازی فردا از حمایت هوادارانش نیز بهره می‌برد باید تنها به فکر کسب هر 3 امتیاز این دیدار باشد.

گیتی‌پسند با کسب 4 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

برنامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چهارشنبه 27 تیرماه، ساعت 18

مس سونگون - شهروند ساری

پنجشنبه 28 تیرماه، ساعت 18

گیتی‌پسند اصفهان - شهرداری ساوه

مقاومت قرچک - سوهان محمدسیما قم

آذرخش بندرعباس - اهورا بهبهان

جمعه 29 تیرماه، ساعت 18

پارسیان شهر قدس - لبنیات ارژن شیراز

سن‌ایچ ساوه - مقاومت البرز

فرش‌ آرای مشهد - شرکت ملی حفاری

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، برگزار می‌شود.    این دیدار که قرار بود ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد.    صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه ۲۶ -۲۸ نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز ۳۲ بر ۲۸ مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید.    هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با ۱۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.    قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدالله نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار حضور دارد و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد.    این دیدار به میزبانی صنعت مس و ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد