Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام سیدعلی اکبر موسوی، 27 تیرماه در جلسه گراميداشت هفته عفاف وحجاب وصيانت از حقوق شهروندی با تاکید بر حفظ كرامت وشخصيت انسان با رعايت اصل حجاب وعفاف، اظهارکرد: حجاب وعفاف از دستورات الهی واسلامی است و رعایت حجاب و عفاف باعث ایجاد سلامت روحی، روانی و اجتماعی در جامعه می شود و از آنجاييكه دستورات الهی برای سعادت انسان هستند بر هر فرد مسلمانی چه مرد وچه زن واجب است ضمن رعایت این دستورات وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاكيد بر اینکه رعايت حجاب وعفاف تنها مختص به زنان در جامعه نيست، تصريح كرد: رعایت حجاب و عفاف در اسلام تنها برای زنان تاكيد نشده است بلکه مردان نیز باید در نوع لباسی که می‌پوشند و نگاه ورفتاری که دارند بسیار دقیق باشند چراکه فرد باید علاوه بر پوشش مناسب در کلام، درشنیده‌ها و گفته‌هایش نيز اصول اخلاقی و دینی را رعایت کند زيرا عدم رعايت اصول اخلاق در جامعه موجب آسيب‌های اجتماعی می‌شود.
رئيس ستاد اقامه نماز استان در ادامه به فعاليت‌های اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی البرز در حوزه نماز اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، اين اداره كل در حوزه اقامه نماز وحقوق شهروندی وعفاف وحجاب رتبه برتر ونخست استان را كسب کرد.
در اين جلسه برگزيدگان مسابقات احكام و نماز و نيز مسابقه مقاله‌نويسی عفاف وحجاب با لوح تقدير وهدايای ویژه تقدیر شدند.
انتهای پیام./

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی موسوی ستاد اقامه نماز حجاب حقوق شهروندی زنان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • ضرورت توجه به حجاب وعفاف در جامعه
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است