Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:01:37 GMT

آتش‌سوزی، خسارتی به خانه طباطبایی‌ها وارد نکرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۴۵۷۸

آتش‌سوزی، خسارتی به خانه طباطبایی‌ها وارد نکرد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان گفت: حادثه آتش‌سوزی در انبار خانه تاریخی طباطبایی‌ها مهار شده و هیچ خسارتی به این بنای تاریخی وارد نشده است.

محمدمسعود چایچی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: اعلام آتش سوزی به سامانه 137 سازمان آتش نشانی در ساعت سه بامداد چهارشنبه ۲۷ تیر ماه در انبار خانه تاریخی طباطبائی رخ داد که در این حادثه اتاق فوقانی محل فروش بلیت و راه پله پشت بام این خانه دچار سوختگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  با توجه به اعلام حادثه در این مجموعه تاریخی، تیم‌های عملیاتی از ایستگاه 4 این سازمان در محل حاضر شده و با اقدامات لازم، آتش سوز ی مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان تصریح کرد: در این عملیات، پنج نیرو و دو خودرو عملیاتی، خاموش کردن آتش را که در یکی از اتاق‌های طبقه فوقانی که به عنوان انبار  استفاده می‌شد را پوشش داده و مانع از سرایت آتش به دیگر نقاط این خانه تاریخی شدند.

مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان نیز در این باره گفت: باتوجه به مهار آتش، خسارتی به این خانه تاریخی وارد نشده و بازدید از خانه همانند روزهای قبل ادامه دارد.

سیدمهدی رضوی‌زاده افزود: تنها بخش کوچکی از تأسیسات اداری دچار آتش سوزی شده، اما هیچ خسارتی به بنای خانه طباطبایی ها وارد نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آتش سوزي خانه طباطبایی ها منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم