Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:02:29 GMT

درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) قشم به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۴۶۶۶

درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) قشم به بهره برداری رسید

قشم- ایرنا- درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) شهرستان قشم روز چهارشنبه همزمان با هفته تأمین اجتماعی طی مراسمی با حضور نمایندگان مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیر درمان استان هرمزگان روز چهارشنبه در این مراسم گفت: در این درمانگاه بخش های مختلفی شامل پزشک عمومی، داندانپزشک، ماما، متخصص زنان و اطفال و داروخانه فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم امیری افزود: در بخش پاراکلینک نیز خدمات مختلفی از قبیل نوار قلب، تزریقات، سرم درمانی، پانسمان، بخیه، شستشوی گوش و برداشتن ضایعات پوستی صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه تشخیص طبی نیز تا یک ماه آینده راه اندازی می شود، ادامه داد: با این اتفاق بیمه شدگان می توانند از خدمات این آزمایشگاه بهره برداری کنند.
امیری اظهار داشت: برای سومین مرتبه محل درمانگاه تأمین اجتماعی قشم تغییر می کند تا خدمات بهتری در این حوزه به مردم ارائه شود.

** بیمارستان تأمین اجتماعی در قشم احداث شود
فرماندار شهرستان قشم نیز در این مراسم تصریح کرد: با پیگیری های مناسب می توان چهارمین جابجایی درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) را با ارتقاء این مرکز به بیمارستان تأمین اجتماعی رقم زد.
علیرضا نصری افزود: نیمی از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و ارتقاء کمی و کیفی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان قشم می تواند خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه کند.
وی قشم را بستری مناسب برای توسعه توریست درمانی دانست و اذعان داشت: با ایجاد مراکز درمانی مجهز در جزیره می توان سالانه میزبان بسیاری از گردشگران در حوزه سلامت و درمان بود.
72 هزار و 314 نفر از مردم شهرستان قشم زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند. این شهرستان شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع شده است.
7500

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح عمراني درمانگاه امام رضا ع قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین افزود: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده، به طور کامل آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد، تنظیم‌گری و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس ـپایانه مرزی آق‌بندـ را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال؛ زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتری مسیر راهبردی کریدور ارس، از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس