Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها جزئیات زمان تسویه حساب وام‌های دانشجویی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صندوق رفاه دانشجویان در اطلاعیه‌ای زمان تسویه حساب وام‌های دانشجویی را اعلام کرد.

طبق این اطلاعیه دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه شامل: دانشجویان ترم دهم کارشناسی، دانشجویان ترم ششم ارشد و دانشجویان ترم دهم دکتری که هنوز در حال تحصیل بوده یا فارغ التحصیل شده‌اند، ولی هنوز جهت دریافت دفترچه اقساط وام‌های خود اقدام ننموده‌اند، لازم است قبل از تاریخ ۳۰ شهریور ۹۷ جهت قسط‌بندی و واریز ۱۰ درصد بدهی خود اقدام کنند تا دفترچه قسط با اقساط ۶۰ ماه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چنانچه بعد از تاریخ مذکور برای تسویه وام‌های خود اقدام کنند مشمول بخشنامه اخیر صندوق رفاه دانشجویان قرار گرفته در نتیجه تاریخ پایان تحصیل‌شان در سایت صندوق رفاه به‌صورت اتوماتیک ۳۱ شهریور ۹۷ ثبت شده و دفترچه اقساط ۳۶ ماهه برای دانشجویان مشمول صادر خواهد شد که شروع اولین سر رسید قسط آنان یک مهر ۹۷ خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می شود. اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 6080762

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم