Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:28:17 GMT

گیلان| معاون وزیر بهداشت: پرستاران خسته‌اند اما با انگیزه و صبور

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۴۸۵۳

گیلان| معاون وزیر بهداشت: پرستاران خسته‌اند اما با انگیزه و صبور

‍‍‍‍‍‍

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: پرستاران، خسته اما بسیار صبورند و با انگیزه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که این نشان از عشق و تعهد به حرفه‌شان دارد. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری دو روزه به گیلان از مراکز آموزشی درمانی این استان بازدید کرد و از نزدیک نحوه ارائه خدمات سلامت توسط پرستاران را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه نشست با پرستاران گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تاکید بر توانمندی بالای گیلان در حوزه گردشگری سلامت اظهار داشت: خطه سرسبز گیلان علاوه بر برخورداری از نعمت طبیعت، از نیروهای انسانی خوبی هم بهره‌مند است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه سرمایه هر سازمانی نیروهای انسانی‌اش است خاطرنشان کرد: اگر این نیروهای خوب به شکل صحیح مدیریت شوند می‌توان به پیشرفت‌های زیادی در حوزه سلامت دست یافت.

وی با بیان اینکه درست است پرستاران خسته هستند اما بسیار با انگیزه و صبورند گفت: در بازدید شب گذشته در ساعات نیمه شب، پرستاران مرکز آموزشی درمانی رازی رشت بسیار با انگیزه در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند که این نشان از عشق و تعهد به حرفه‌شان دارد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی با اشاره به اینکه 150 هزار پرستار در کشور داریم اظهار داشت: در تلاش هستیم تا حق پرستاران را آنچنان که شایسته است ادا کنیم تا کمبودها جبران شود.

وی با تاکید بر سخنان خداوند متعال مبنی بر اینکه هر چیزی در جهان بر مبنای عدالت آفریده شده است گفت: خداوند می‌فرماید:"الا تطغوا فی المیزان" و از انسان نیز می‌پرسد ای انسان تو چرا در میزان طغیان می‌کنی.

حضرتی با بیان اینکه برقراری عدالت در نظام‌ها آنها را به پایداری می‌رساند افزود: نظامی که بر پایه عدالت نباشد نمی‌تواند پایدار باشد و ایجاد عدالت و پاسخگویی به نیاز مردم از اصلی‌ترین اهداف طرح تحول سلامت است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: هرچقدر پرستاران را ایزوله کنیم یعنی صرفاً اعضای هیئت علمی در دانشگاه قرار گیرند و فقط بخواهند در حوزه تئوری کار کنند یا پرستار بالین از تحقیقات و علوم روز بی‌خبر باشد این امر یک آسیب جدی برای پرستاری است.

حضرتی با اشاره به اینکه پرستاران علاوه بر بالین باید از پژوهش های جدید مطلع باشند خاطرنشان کرد: با مدیریت صحیح می‌توان شکاف بین دانشگاه و بالین را پر کرد و طرح هیئت علمی بالینی بر همین اساس پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه طرح تعرفه‌گذاری در پرستاری از وزارت بهداشت به شورای عالی بیمه فرستاده شد اما تا برای اجرای این طرح در مجلس بودجه‌ای در نظر گرفته نشود اجرایی نمی‌شود گفت: اهرم‌هایی مثل نظام پرستاری با همکاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت در تلاش هستند تا این امر محقق شود.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران ، وزیر بهداشت به منطقه ۱۸ تهران رفت تا گرهی ازمشکلات مردم این منطقه پایتخت باز کند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران