Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:20:41 GMT

شکست تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۵۰۵۹

شکست تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر در آبادان با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب میزبانش تیم شهید جهان نژادیان این شهر شد و با ۱۳ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی باقی ماند.

برای شاهین خزر رودسر در این مسابقه موحد محمدپور ۳ گل و رضا عباسی یک بار گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ۱۲ تیم حضور دارند.

 

انتهای پیام/ع

باخت شاهین خزر رودسر مقابل نماینده آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی مردان تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار پیگیری شد.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف تایلند یک میزبان این مسابقات رفت و دو بر یک به پیروزی رسید و به دیدار نهایی صعود کرد.   ملی پوشان کشورمان در ست نخست ۲۱ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های بعدی ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا ششمین برد خود در این مسابقات را جشن بگیرند.   در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم استرالیا دو موفق به شکست نیوزیلند یک شد تا تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی و در دیدار نهایی به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) برود.   پورعسگری و آقاجانی که در گروه چهارم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرار داشتند در سه دیدار این مرحله موفق به شکست هند، مالدیو و قطر شدند تا با سه برد متوالی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شوند. ملی‌پوشان ساحلی در مراحل بعدی هم موفق به شکست ژاپن دو و اندونزی دو شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک ۱۰ روز پیش قهرمان تور آسیایی نووالی در فیلیپین شد و برای تکرار این مقام امروز به میدان می‌رود.   رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی