Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین:فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه توسعه بهتر زیستن جز توانمندی سازی خانواده ها و افراد آسیب دیده میسر نخواهد شد، گفت: سال گذشته جهت جامع هدف بهزیستی بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

به گزارش قدس آنلاین ، شاکری  با بیان اینکه دولت در راستای کاهش فقر در جامعه برنامه های بسیار خوبی را اجرا کرده است افزود: افزایش یارانه و مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی یکی از کارهای خوب دولت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت در کاهش فقر و توجه به محرومین پیشگام بوده است عنوان کرد:عدم مهارت در حوزه اشتغال را یکی از مشکلات جوانان است و حلقه مفقوده اشتغال، عدم مهارت متقاضیان کار است.

شاکری متذکر شد: متأسفانه امروزه عده ای به جامعه یاس و نا امیدی تزریق می کنند که این حرکت آن‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ۱۳۶۸ معلول در دسته بندی های مختلف جسمی، حرکتی، ذهنی، نابینایان، نا شنوایان و روانی مزمن را تحت پوشش قرار داده شده گفت: تعداد ۲۲۱ معلول شدید و خیلی شدید از خدمات مستمری و افزایش هدفمندی یارانه ها که اواخر سال گذشته شروع شد استفاده می کنند. اواز پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان کمک های موردی، cbr، مناسب سازی و شهریه دانشجویان به ۵۵۰ نفر از معلولان خبر داد و گفت: تمامی اعتبارات سازمان بهزیستی در راستای توانمند سازی افراد تحت پوشش است. وسال گذشته در واحد توان‌بخشی به ۶۵ نفر از معلولان تسهیلات خود اشتغالی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

همچنین بهره برداری از ۶۵ واحد مسکن تک معلولی و دو معلولی در خلیل آباددرسال گذشته با پرداخت ۶۵۰ میلیون تومان به خانواده های جامعه هدف  باعث شده سالانه ۱۰ درصد از افراد تحت پوشش از چرخه حمایت خارج شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اشتغال زایی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان

ایسنا/لرستان معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان از پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

رضا وفایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته به ۲۳۰ زوج تحت پوشش بهزیستی لرستان کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شده است.

وی افزود: در مجموع دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک هزینه خرید جهیزیه به زوجین پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان بیان کرد: به هر نفر تا سقف ۱۴ میلیون تومان برای خرید جهیزیه کمک هزینه پرداخت شده است.

وفایی اضافه کرد: همچنین در این مدت یک سال، میزان جذب مشارکت مردمی ۸۶ میلیارد تومان به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت‌ها با نیت خیر خاص و عام هستند که در موضوع خاص جامعه هدف مشخص است و در بحث عام شورای مشارکت‌های مردمی تصمیم گیرنده برای هزینه کردن این کمک‌هاست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان