Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال در خصوص مشکلات این تیم می گوید.

طرفداری- وینفرد شفر، سرمربی استقلال به مشکلات این باشگاه و حواشی پیش آمده درخصوص سوپرجام و استعفای رضا افتخاری واکنش نشان داد. شفر خواستار ماندن افتخاری در راس مدیریت استقلال شد.

شفر در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

با سخت ترین فصل ممکن روبرو هستیم. درحالی که فقط چند هفته تا مهم ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال کار سخت برای ساخت یک تیم هستیم، اما من می خواهم صادق باشم. انتظارات همیشه باید مبتنی بر واقعیت باشد. ما کارهای زیادی را پیش رو داریم و مشکلات بیشتری برای مقابله با آن داریم. ما آماده نیستیم، ما به بازیکنان بیشتری احتیاج داریم و همه قراردادها باید امضا شوند، حقوق باید پرداخت شود.

من ترسیده ام... آماده ساختن یک تیم جدید هستم، دوست دارم برای پیشرفت، برای کار با بازیکنان جوان کار کنم، اما برای رسیدن به موفقیت، زمان نیاز داریم. در حال حاضر تمام آنچه که ما در 10 ماه ساختیم، در خطر جدی است. اگر ما بتوانیم بازیکنان کلیدی خود را بازگردانیم و دو بازیکن دیگر را اضافه کنیم، وضعیت ما تغییر می کند. من چند بار به باشگاه گفته ام و این مسئولیت آنهاست. من رئيس فدراسیون، معاون ورزشی یا  یک عضو هیئت مدیره نیستم ... من فقط سرمربی هستم. بنابراین من فقط می توانم پیشنهاد کنم و تجربه ام را به اشتراک بگذارم و مشاوره بدهم. ما در اردوی آماده سازی قرار داریم و باید تمرین کنیم، اما هیچ روز یا شبی نیست که مشکلی نداشته باشیم.

باقی بمانید... استعفا ندهید، بدون برنامه و شتاب زده عمل نکنید. لطفا یک نفس عمیق بکشید و بگذارید کارمان را انجام دهیم. اجازه دهید همه ما به مدت زمان کوتاهی از مرکز توجه مان بیرون بیاییم و روی کارمان تمرکز کنیم. فراموش نکنید که عمل با صدای بلند تر از کلمات صحبت می کند.

افراد نزدیک به تیم و باشگاه دقیقا می دانند که چه چیزی به ما کمک می کند بنابراین اگر برای کمک به ما آمدید، خوش آمدید و به من یک ندا بدهید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم

مدافع استقلال معتقد است پس از گلایه‌های اعضای این تیم از شرایط باشگاه پس از دیدار با آلومینیوم اراک، تغییر مثبتی در باشگاه استقلال به وجود نیامد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری 3 بر 2 آبی‌ها انجامید، اظهار داشت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و استقلال را تشویق کردند. باید بازی را خیلی راحت‌تر از این تمام می‌کردیم. با این حال بعد از اینکه مسابقه 3 بر صفر شد، بازی را ساده گرفتیم. خودمان مسابقه را سخت کردیم و باید از آن درس بگیریم.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

وی در مورد کار سخت استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در خانه تراکتور تبریز خاطر نشان کرد: همه دیدارها سخت است. دیدار با آلومینیوم در اراک نیز باید راحت‌تر تمام می‌شد، اما سخت شد. همه دیدارها دشوار است و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. در وقفه لیگ خودمان را به‌صورت صد درصد آماده می‌کنیم تا نتیجه خوبی مقابل تراکتور بگیریم.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پس از انتقادات آبی‌ها از شرایط استقلال، تغییری در وضعیت این باشگاه ایجاد شد یا خیر، گفت: خیر. باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم. شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم

چشمی درباره انتقاد بازیکنان و هواداران استقلال از اشتباهات داوران تصریح کرد: اگر بازیکنان یا هواداران حرفی می‌زنند، مربوط به اتفاقاتی است که آن را می‌بینیم. صحبت‌های کارشناسان داوری را خودتان می‌بینید و ما همان موارد را بازگو می‌کنیم. فقط می‌خواهیم شرایط منصفانه باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • جعفریان، استاد دانشگاه: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب را وسیع تر کنید/ اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد