Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریات بانک سپه در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در چهار بخش سرمقاله، مقاله، خبر و صفحه آرایی رتبه اول را از آن خود کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک سپه، در مراسم تقدیر از برترین‌های سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور محمد سلطانی‌فر (معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد)، علی دارابی (معاون امور استان‌های صدا و سیما)، مهدی باقریان (دبیر کل جشنواره)، هادی کمرئی (رییس انجمن متخصصان روابط عمومی) و سعیدی (نماینده مجلس) برگزار شد، علیرضا جمال لیوانی رییس اداره کل روابط عمومی بانک سپه دیپلم افتخار و لوح جشنواره را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در ۹ بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات، تحلیل محتوا و کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی برگزار شد که روابط عمومی بانک سپه با شرکت در بخش انتشارات اصلی حوزه نشریات داخلی، از ۷ شاخه (سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحه‌آرایی) آن، جایزه ۴ شاخه (سرمقاله، مقاله، خبر و صفحه آرایی) را به خود اختصاص داد.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره مذکور، بیش از ۲۰۰۰ اثر در ۳۳ شاخه فعالیتی از سوی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و شرکت‌ها از سراسر کشور برای جشنواره ارسال شده بود.

راهبری و همراهی هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی را باید از جمله دلایل این موفقیت‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بانک بانک سپه روابط عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • امیر نظام گروسی یک شخصیت بزرگ ملی است