Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم ذبح قربانی و دعای همگانی به نیابت سلامتی امام زمان (عج) و دفع بلایا از عموم مردم به همراه قرائت حدیث شریف کسا با حضور با شکوه مردم در امامزاده عزیز(ع) شهر اردل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، شب گذشته ۲۶ تیرماه مراسم ذبح قربانی و دعای همگانی برای سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلایا از عموم مردم به همراه قرائت حدیث شریف کسا با حضور با شکوه مردم در امامزاده عزیز (ع) شهر اردل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم یک راس گوساله که با جمع آوری نذورات مردم ولایتمدار شهر اردل خریداری شد به نیت سلامتی امام زمان (عج) و دفع بلایا از عموم مردم اردل قربانی شد و به موسسات خیریه شهرستان اردل تحویل داده شد تا در بین نیازمندان و افراد محروم جامعه توزیع شود.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام حمید بهرامی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل پایان بخش برنامه های این مراسم معنوی بود.
   

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کبری داننده در نشست مهدویت که با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: معرفت و شناخت نسبت به امام زمان(عج) از باورهای دینی ماست و برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: ثمره وجود امام زمان(عج) با وجود غائب بودن از دیده مردم، مانند خورشید پشت ابر است، با این که آشکار نیست اما مردم از نور آن بهره‌مند می‌شوند، همچنین وجود حضرت مانع نزول بسیاری از بلاهاست؛ بِیُمنِهِ رُزِقَ الوَری‌ وَ بِوُجُودِهِ ثَبَتَتِ الأرضُ و السَّماء، از برکت وجود حضرت مردم روزی می‌خورند و به خاطر هستی او آسمان و زمین برپاست.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نباید جایگاه حضرت و ائمه معصومین را در حد نیازمان به شفا یافتن و برخی حوائج دنیوی پایین بیاوریم، بلکه باید به حضرت به عنوان حجت تامه الهی و ولی همه انسان‌ها، خاصه، مؤمنین نگاه کنیم.

وی اظهار کرد: دوران غیبت یکی از دوران امتحان بندگان و منتظران واقعی است و با این امتحان خیلی از سره‌ها از ناسره‌ها مشخص می‌شود.

داننده گفت: شیعه واقعی باید هر زمان برای ظهور حضرت آماده باشد و شرط ایستادن بر سر عهد با امام عصر( عج) گذشتن از خواهش‌های نفسانی و مادیات دنیاست و لذا برای اطاعت امر حضرت چه در دوران غیبت و چه ان‌شاءالله بعد از ظهور باید هزینه بدهیم، چرا که بدون هزینه انسان نمی‌تواند مدعی انتظار باشد.

دیگر خبرها

  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد