Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی اعلام کرد که تیمش، پاداش فیفا را به خیریه اهدا خواهد کرد و همچنین به انتقاد از سیاستمداران کشورش پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم‌ ‌ملی فوتبال  کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توانست نایب قهرمان شود و بهترین افتخار تاریخ فوتبال خود را کسب کند. زلاتکو دالیچ که هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی را در این بازی‌ها بر عهده داشت در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد ۲۳ میلیون یورویی که از جام جهانی به دست آوردند را به یک موسسه کودکان اهدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی کروات همچنین در این پیام به شدت از  دولت کشورش انتقاد کرد و نوشت: این تیم نشان داد که یک گروه از  فوتبالیست‌های بزرگ می‌توانند بدون اهمیت داشتن ملیت به بالاترین جایگاه در جهان دست یابند. این مطلب را به خاطر شرایط بد کرواسی می‌نویسم. کرواسی فقیرترین کشور اتحادیه اروپاست و توسط اعضایی اداره می‌شود که مانند یک سازمان جنایت‌کار است. کرواسی کشوری است که در ۲۰ سال اخیر میلیون‌ها نفر از آن مهاجرت کردند. امروز در کشورمان بازنشسته‌ها توانایی پوشش نیازهای اولیه خود را ندارند و جوانان نمی‌توانند هزینه تحصیل خود را بپردازند. وضعیت سلامتی در شرایط بدی قرار دارد.

او در ادامه نوشت: از  سیاستمداران و همه کسانی که باعث شدند مردم به این جهنم وارد شوند و نابود شوند می‌خواهم تیم ملی را رها کنند. به شما در تیممان خوشامد نمی‌گوییم و نمی‌خواهیم با شما عکس بگیریم. شما باعث شدید که کرواسی فقیرترین کشور اروپا شود. برخی از کودکانمان با وجود کیلومترها ساحل هنوز دریا را ندیده‌اند. کودکانی هستند که گرسنه به خواب می‌روند چون پدرانشان بیکار شدند و چیزی برای خوردن ندارند. لطفا به تصمیم ما احترام بگذارید. پیراهن تیم ملی فوتبال را برتن نکنید و از موفقیت ما برای تعهد خود استفاده نکنید. با این کار تلاش ما را زیر سوال می‌برید.

دالیچ در پایان نوشت: تمام بازیکنان تصمیم گرفتند جوایز خود از جام جهانی را به یک موسسه بدهند. این موسسه کودکانی را که تا به حال دریا نرفته‌اند به سفر تابستانی می‌برد. اعضای فوتبال با مردم کرواسی هستند و تمام تلاش خود را برای کمک به آنها خواهند کرد. کودکان فرصت دارند یک هفته در سواحل کرواسی سپری کنند. این کمترین کاری است که می‌توانیم برای آنها انجام دهیم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی تیم ملی کرواسی جام جهانی 2018 روسیه زلاتکو دالیچ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است

مالک باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد سرمربی اسپانیایی پیشین این تیم به دلیل داشتن بازیکنان همسطح نتوانست ترکیب اولیه تیم تحت هدایت خود را پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور تبریز، محمدرضا زنوزی امروز (پنجشنبه) پیش از تمرین تیم فوتبال تراکتور تبریز در جمع اعضای تیمش گفت: تراکتور در دیدار با سپاهان استحقاق کسب سه امتیاز را داشت، ولی متأسفانه موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. فوتبال در دنیا یک پدیده عجیب و بی‌نظیری است که این همه جمعیت را به استادیوم می‌کشاند. شیرینی فوتبال همین است و شما بهترین بازی را انجام می‌دهید، ولی برنده نمی‌شوید.

زنوزی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی لیگ برتر یادآور شد: فاصله‌مان با صدر زیاد شده، ولی باز هم نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان است. ناامید نیستیم و هنوز شانس داریم. خیلی چیزها در فوتبال تأثیرگذار بوده است و می‌تواند نتایج را تغییر دهد. هنوز 21 امتیاز دست نخورده باقی مانده است و جام حذفی را هم داریم و باید با تمام قوا در ادامه مسابقات حاضر شویم.

مالک باشگاه تراکتور تبریز خاطرنشان کرد: برخی مواقع به دلیل وجود بازیکنان همسطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود. نمی‌توان از آقای خمس ایراد گرفت. ایشان هم در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن همسطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی ایراد گرفت، چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم.

«در چند روز آینده سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد.»، زنوزی با بیان این جمله ادامه داد: خمز دوست بنده بوده و تا ابد هم چنین خواهد بود و شاید روزی دوباره برگردد. هیات مدیره و مدیرعامل گزینه‌های سرمربیگری را بررسی کرده‌اند و به دلیل اختلاف ساعت، شبانه‌روزی در حال مذاکره هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز مثل دو برادر برای همدلی تیم زحمت می‌کشند. تیم امسال از نظر همدلی و اتحاد قابل قیاس با هیچ‌کدام از تیم‌های دوران خصوصی تراکتور و گسترش فولاد نیست.

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود