Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان برزیلی آ اس رم در آستانه پیوستن به لیورپول قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه لیورپول که دیروز رسما پیشنهاد خودش را برای جذب آلیسون به آ اس رم ارائه کرد، بنا بر گزارش رسانه های انگلیس بر سر خرید این بازیکن با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلیسون ۲۵ ساله که مورد توجه رئال مادرید و چلسی هم قرار داشت بدین ترتیب چهارمین خرید یورگن کلوپ در این تابستان خواهد شد. 

در صورت نهایی شدن این انتقال، رکورد انتقال ۴۰ میلیون یورو ادرسون به منچسترسیتی خواهد شکست و آلیسون گران ترین دروزاه بان تاریخ خواهد شد. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی سری آ لیورپول آ اس رم نقل و انتقالات خارجی ویژه لیگ برتر انگلیس لیگ جزیره آلیسون جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید، خبر مهمی درباره آینده این تیم آلمانی منتشر شده است.

در روزهای اخیر بیش از هر زمان دیگری درمورد سرمربی بعدی بایرن مونیخ گمانه‌زنی شده و طبق آخرین اخبار مشخص شد که تنها گزینه‌ این باشگاه رالف رانگنیک است.

در نظر گرفتن سرمربی تیم ملی اتریش برای جانشین توماس توخل که قرار است در تابستان بایرن را ترک کند ابتدا عجیب بود اما بعد از تایید این مربی و سران باشگاه، مشخص شد که مذاکراتی صورت گرفته است.

کریستین فالک، خبرنگار بیلد، تایید کرده که رانگنیک می‌خواهد مربی بایرن شود و به دلیل توافق روی تمامی موارد قرار است روز چهارشنبه گفت‌وگوهای بیشتری بین این مربی و بایرن مونیخ انجام شود.

اگرچه رانگنیک اعلام کرده بود هنوز تصمیمی نگرفته و روی مسابقات یورو تمرکز کرده اما اکنون روزنامه بیلد خبر داغی را اعلام کرده است. بر اساس گزارش جدید این نشریه معتبر، رانگنیک به بایرن گفته که حاضر است در تابستان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

بیلد اعلام کرد به دلیل حساسیت بازی امشب بایرنی‌ها نمی‌خواستند این خبر را زودتر اعلام کنند و به همین دلیل بلافاصله پس از پایان بازی‌، خبر از این توافق داده‌اند.

در این گزارش تایید شده که قرار است از فردا مذاکرات به‌صورت جدی‌تری دنبال شود. هنوز جزئیات بیشتری باقی‌مانده که باید در گفت‌وگو بین طرفین روشن شود.

رانگنیک به بایرن اعلام کرده پذیرفتن پیشنهاد همکاری ملزم به شفافیت کامل روی تمامی آیتم‌هاست و به همین دلیل قرار است که مذاکرات به‌صورت رسمی‌تر دنبال شود.

دیگر خبرها

  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟/ تعهداتی «با تاریخ، با امضا»!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست