Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تقدیر از تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در کمیته ملی المپیک برگزار شد. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ ورزشی فوتبال ایران رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر کمیته ملی المپیک از علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان داور و کمک‌داوران بین‌المللی فوتبال ایران بعدازظهر امروز در محل این کمیته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته، اعضای هیئت اجرایی همچنین نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 حضور داشتند.

رضا صالحی‌امیری در این دیدار از تاثیر ویدیو چک و میزبانی روسیه پرسید که علیرضا فغانی گفت: در برزیل فضا فوتبالی‌تر بود. ویدیو چک هم این تصمیم خوبی است و فرصت اصلاح به داور داده می‌شود و مردم آن را فراموش می‌کنند.

صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت: کار شما ارزشمند بود و خواستیم بگوییم تلاش شما را ارج می‌نهیم و حضور شما در این سطح نقطه عطف بود و آینده خوبی وجود دارد. مجموعه کمیته ملی المپیک احساس افتخار می‌کند و کار شما به اندازه تیم ملی ارزشمند بود و باید  این موضوع بیان شود به همین دلیل شما را دعوت کردیم. بعد از 40 سال در این سطح از داوری بودیم که ارزشمند بود.

وی تصریح کرد: 2 میلیارد نفر جام جهانی را دیدند و این جمعیت سوت زدن داور ایرانی را دیدند. ما باید به پیامدهای اجتماعی این موضوعات نیز فکر کنیم و در حوزه ورزش هم این موصوع باید مهم باشد. اولین بار بود که ما شکست خوردیم اما مقام معظم رهبری پیام دادند. باید این اتفاقات را برای مردم تکرار کنیم چرا که نشاط اجتماعی سرمایه بزرگی است.
از طرف خودم و همکارانم در کمیته از شما تشکر می‌کنم. باید پاداش داوران در آیین نامه اصلاح شود.

فغانی در این دیدار گفت: اینکه ما را به عنوان تیم داوری ایران می شناسند افتخار بزرگی است. حق الزحمه داوران مشخص است، مزایای کشور برای داوران هم باشد.  فوتبال ما چند سال است در المپیک نبوده و با کلی رایزنی برای داوران هم پاداش گرفتیم.

نصرالله سجادی نیز در این مراسم تقدیر تصریح کرد: پاداش برای ورزشکاران در آیین نامه ها وجود دارد. سرپرست و مربی هم تازه به آیین نامه اضافه شده ولی برای داوران وجود ندارد. داوران ما در روسیه مدال گرفتند و روی سکو رفتند و باید بحث پاداش آنها هم دیده شود.

شاهرخ شهنازی نیز در این مراسم گفت: تیم داوری ایران، با قدرت داوری کردند. صحنه اعتراض رونالدو  ماندگار شد و هیچ اثری از عصبانیت در چهره شما نبود و در عین اعمال نظر هیچ استرس و عصبانیتی نداشتید و با اقتدار برخورد کردید. نکته این است که پیش از این داورانی در سطح بالای المپیک نداشتیم و موضوع پاداش‌ها را باید پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,27,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است

«محمود عباس زاده مشکینی» نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که در ادامه اختلافات مقامات آمریکایی با سران کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره مدیریت جنگ غزه گویای انتقاد دوباره رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا ضد نتانیاهو است، به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: آمریکا با وجود انتخابات پیش رو مجبور است برخی از سیاست‌های خود را تغییر دهد، پیش بینی من بر این مبنا است که اگر ترامپ مجدداً رئیس جمهور شود، حمایت‌های آنها از رژیم غاصب اسرائیل بیشتر خواهد شد. چرا که آنان جریاناتی هستند که هزینه کردن _بابت جنگ _برای آنها چندان اهمیتی ندارد. این نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جواب اینکه با توجه به درگیری های داخلی در کابینه اسرائیل آیا آمریکا در سرزمین‌های اشغالی دست به انقلاب مخملی خواهد زد یا خیر؟ ادامه داد: دخالت در امور داخلی کشورها، به ویژه با استفاده از ابزار رسانه‌ها و جنگ روانی، یکی از سیاست‌های اصلی آمریکاست. آنها تا زمانی که امپراتوری‌های رسانه‌های کشورهای غربی فعالیت می‌کنند، به دنبال ایجاد انقلاب‌های مخملی در کشورهای خاورمیانه هستند در این بین ما باید در عرصه سیاست واقع‌بینانه تفکر کنیم و سیاست‌های خود را بر اساس منافع ملی و منطقه پیگیری کنیم.   وی تفاوت نظر بین دو جناح در آمریکا در قبال حمایت از رژیم اسرائیل را اینگونه شرح داد: در بین دو جناح موجود در ایالات متحده، تفاوت نظر وجود دارد. تیم ترامپ سرمایه‌گذاری و وقت گذاری به صورت حداکثری در حمایت از رژیم اسرائیل می‌کند به گونه ای که ترامپ دموکرات‌ها را برای اسرائیل بسیار مضر دانسته و حتی معتقد است بایدن حمایت لازم را از تل آویو انجام نمی دهد.در حالی که بایدن بر اساس سیاست‌های داخلی خود مواضع محتاطانه تری اتخاذ کرده است.   عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: آمریکا با توجه به تفاوت نظر در دو جناح خود، در دوره‌های مختلفی از تاریخ خود نسبت به رژیم اسرائیل عمل کرده است. در برخی موارد، جناح‌های مختلف در آمریکا نظرات مشابهی در قبال اسرائیل داشته‌اند، اما در دوره‌های دیگر تفاوت‌های قابل توجهی وجود داشته است. البته، برخی از تغییرات در سیاست آمریکا در قبال اسرائیل می‌تواند نتیجه‌ای از تغییرات در سیاست خارجی و نیازهای داخلی آمریکا باشد.   عباس زاده به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: ایران یک کشور با تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است که نقش قابل توجهی در پرداختن به مسائل منطقه‌ای دارد. ایران در برخی موارد به عنوان یک نیروی مثبت و سازنده در منطقه شناخته می‌شود لذا برای حل مسائل منطقه، تعامل سازنده و همکاری بین کشورها بسیار مهم و تاثیر گذار است.   انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • برترین گل‌های هر یک از رقابت‌های المپیک و جام جهانی مردان در 20 سال اخیر / فیلم
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است