Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@10:46:09 GMT

کشف لاشه کشتی روسی حامل ۲۰۰ تن طلا

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۵۷۱۸

کشف لاشه کشتی روسی حامل ۲۰۰ تن طلا

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کره جنوبی خبر داد یک کشتی جنگی روسی متعلق به 113 سال پیش در نزدیکی شبه جزیره کره پیدا شده است و حامل 200 تن طلا معادل 100 میلیارد دلار است.
به نوشته روزنامه تلگراف، کشتی متعلق به نیروی دریایی روسیه در عمق بیش از هزار و 400 فوتی (حدود 427 متر) در عمق دریا و در یک مایلی (1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 کیلومتر) جزیره «اولئونگدو» در شرق شبه جزیره کره یافت شده است. 

یک تیم مشترک متشکل از کارشناسان کره جنوبی، انگلستان، چین و کانادا بقایای این کشتی را روز یکشنبه گذشته یافته‌اند.

این کشتی با نام «دیمیتری دونسکی» در سال‌ 1904 یا 1905 میلادی برای کمک به نیروهای روس در جنگ با ژاپنی‌ها به این منطقه اعزام شده بود. 

برخی مورخان گفته‌اند، این کشتی حامل حقوق دریانوردان و افسران و همچنین هزینه‌های بندرگاه بوده است. این احتمال وجود دارد که ذخیره طلای دیگر کشتی‌ها نیز به این کشتی منتقل شده باشند. 

«گروه شینیل» یک شرکت کره جنوبی که سال‌ها در تلاش برای پیدا کردن طلای داخل این کشتی بود، اکنون درخواست کرده است نیمی از طلای این کشتی را دریافت کند. قرار است این شرکت کشتی روسی را از دریا به بیرون بکشد و قصد دارد ده درصد از پول این طلا را برای یک پروژه مشترک توریستی هزینه کند و یک موزه برای این کشتی بسازد.  روسیه که مالک واقعی این طلا است مابقی سهم طلاهای داخل کشتی را دریافت خواهد کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • تهیه «غذای پزشکی» از امول ژل‌های حامل لیپاز پانکراسی
  • تهیه «غذای پزشکی» از ژل‌های حامل لیپاز پانکراسی 
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم