Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما در این نشست رئیس سازمان حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس /انتقال ونشر فرهنگ متعالی دفاع مقدس به نسل کنونی را مهمترین هدف کنگره های بزرگداشت شهدا  دانست و گفت :تداوم مسیر ایثار وشهادت تضمین کننده امنیت وارامش و بقای نظام جمهوری اسلامی  است

سردار حق طلب/ روحیه ایثار ،تلاش جهاد گونه و شهادت طلبی را نسخه نجاتبخش کشور در مقابل مشکلات امروز عنوان کرد و افزود :اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بر طرف کننده این مشکلات  است

 وی مردمی بودن بر گزاری کنگره شهدا را رکن اصلی دانست و  افزود  تلاش شده در همه زمینه ها ی کنگره شهدا مردم ایفا کننده نقش اصلی باشند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان هم سه اصل خدمت به مردم /تربیت نسلهای بعد از شهدا و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت را اهداف اصلی کنگره شهدا  برشمرد و بر گزاری کنگره شهدا می تواند ضمن باز خوانی ایثار گری شهدا وتجلیل از انان / الگوهای ارزشمند شخصیت شهدا را برای نسل جوان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اقای ملانوری سرپرست معاون سیاسی وامنیتی استاندار کرمان هم  بر گزاری کنگره شهدا را فرصتی برای باز خوانی فرهنگ ایثار وشهادت دانست  و گفت :انچه امروز ایران اسلامی را به یک کشور مقتدر وبلند اوازه تبدیل کرده است ثمره خون شهدا است .

سردار اسدی رئیس تیم بازرسی قرار گاه خاتم الانبیا سپاه هم گفت :فرهنگ ایثار وشهادت است که در چهل سال گذشته انقلاب ونظام اسلام را بیمه کرده است .

.در این نشست  اقایان پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور در مجلس  و بختیاری نماینده مردم  بافت-رابر وارزوئیه در مجلس شورای اسلامی هم از امادگی مجمع نمایندگان استان برای همکاری موثر برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمان خبر دادند

 کنگره 6500 شهید استان کرمان  روزهای پایانی بهمن امسال  در کرمان بر گزار خواهد شد .

 

دانلود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کنگره شهدا دفاع مقدس ایثار مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حجت‌الاسلام محمد مهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در نشست صمیمی اساتید و اندیشه‌ورزان میز‌های سیاست پژوهی، با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: اتفاقی که به واسطه این حرکت جمهوری اسلامی ایران انجام داده شده، اتفاق مبارکی است. گزارش‌های مفصلی از کشور‌های مختلف از جمله کشور‌های اسلامی رسیده است که نشان می‌دهد همگی این اتفاق را ستایش می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: از آنجا که این عملیات، رویکردی دفاعی و برای برقراری صلح پایدار بوده است، امیدواریم که شرایط بازدارندگی بلندمدت را ایجاد کند. از این رو، سپاسگزار مقام معظم رهبری هستیم که شرایط برقراری چنین اتفاق مبارکی را رقم زدند.

ایمانی پور افزود: جبهه استکبار غرب، در این عملیات برای مقابله با توان نظامی جمهوری اسلامی با تمام توان خود به میدان آمد، اما نتیجه کار، ابهت پوشالی آنان را به هم ریخته و تهدیدی که دائما بیان می‌کرد همه گزینه‌ها روی میز است، رنگ باخته است.

در نشست صمیمی اساتید و اندیشه‌ورزان میز‌های سیاست پژوهی با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ۱۱ میز سیاست پژوهی حضور داشتند که عبارتند بودند از: میز چین، میز قفقاز، میز دیپلماسی عمومی، میز روسیه، میز آفریقای جنوبی، میز ترکیه، میز خانواده، میز خلیج فارس، میز ایرانیان خارج از کشور، میز ادبیات فارسی، میز فلسطین. خانه اندیشه‌ورزان ایران نیز در این نشست حضور داشت.

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.