Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@18:28:06 GMT

آب پاکی سردار کمالی روی دست فوتبالیست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۶۱۰۲

بحث معافیت ۷ ملی پوش فوتبالیست بعد از نمایش خوب تیم ملی در جام جهانی روسیه کلید خورد. موضوعی که شاید ابتدا در حد یک درخواست بود، اما با صحبت‌های وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال، حالا از آن به عنوان یک حق و طلب نام می‌ببرند. حقی که غیر قانونی است و هیچکس جز کی روش، سلطانی فر، تاج و هفت ملی پوش (سعید عزت الهی، سردار آزمون، سید مجید حسینی، علیرضا جهانبخش جیرنده، علیرضا صفر بیرانوند، مهدی ترابی و علی قلی زاده) خواهان آن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار موسی کمالی درگفت و گو با "جوان آنلاین" درباره درخواست معافیت ۷ فوتبالیست می‌گوید: پاسخ این موضوع پیش از این داده شده است. بحث این است که بخش عمده‌ای از نیروی انسانی نیرو‌های مسلح را کارکنان وظیفه تشکیل می‌دهند. کارکنان وظیفه مدافعان حریم امنیت کشور هستند و بعنوان ارکان بنیه دفاعی نیرو‌های مسلح محسوب می‌شوند، لذا هیچ طرح و برنامه‌ای نباید به بنیه دفاعی کشور خدشه‌ای وارد کند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه هر طرح و درخواست باید براساس قانون ارائه شود اظهار داشت: طرح‌های پیشنهادی باید عادلانه و عقلایی و منطقی و فراگیر و همه جانبه باشد و صرفا یک عده خاص را در بر نگیرد.

وی درباره معافیت سربازی ورزشکاران افزود: کار ما براساس قانون است. هر چه قانون بگوید ما آن را انجام می‌دهیم. پیش از این قانون صریحا اعلام کرده که معافیت از خدمت سربازی برای ورزشکارانی لحاظ می‌شوند که در المپیک مدال آور باشند یا ورزشکارانی که درمسابقات جهانی مدال طلا و نقره بگیرند و یا این که در بازی‌های آسیایی مدال طلا کسب کنند. این عین قانون است که ما چند سالی است در حال حاظر اجرا می‌شود. اگر درخواستی با این منطق و استدلال ارائه شود مورد تایید است وگرنه نمی‌توان هر طرحی را به عنوان یک برنامه مورد ارزیابی قرار داد چه برسد به این که بخواهیم آن را اجرا کنیم. متاسفانه تقاضای مطرح شده برای معافیت فوتبالیست‌ها در چارچوب قوانین قابل اجراست

سردار کمالی در ادامه افزود: متاسفانه بعد از نامه نگاری که وزیر محترم ورزش درباره معافیت این بازیکنان انجام داد، سریع رسانه‌ای شد و این موضوع جو بدی را در جامعه بوجود آورد. به نظرم اصلا صحیح نبود که این نامه رسانه‌ای شود چرا که معمولا روال براین است که این گونه نامه‌ها سلسله مراتبی دارد و باید محرمانه ارسال شود، باید عرض کنم نباید بیش ازاین با رسانه‌ای کردن آن حاشیه‌ای جدید بوجود آورد. در کل رسانه‌ای کردن این نامه اشتباه بود و پرداختن به آن و گفتگو با افراد مسئول و کارشناس کار اشتباه تری است که صورت گرفت و باعث شد تا جو روانی بدی در جامعه بوجود آید. خوشبختانه مردم عزیز و فهیم کشورمان خیلی خوب این موضوع را درک کردند و می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که مواضع ما بر اساس قانون است و هیچ کس نمی‌تواند از آن تخطی کند. الزام قانون برای همه یکسان است و تحت تاثیر هیچ جوی قرار نمی‌گیریم.

روزنامه جوان

                  

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار یاد کرد و گفت: پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود.

حسین کمالی ۱۶ اردیبهشت در آیین تجلیل از فرهنگیان بخش کجور که در تالار روستای خوشل برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این مراسم نشانه احترام به مقام معلمان است، اظهار کرد: هرسال که می‌گذرد درک مردم نسبت به مقام معلم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه محرومیت شایسته بخش کجور نیست، افزود: این منطقه محل پرورش نخبگان و شخصیت‌های بزرگی بوده است که در حال حاضر در سطح ملی دارای مسئولیت‌های بالایی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار یاد کرد و گفت: پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود.

کمالی خطاب به معلمان بخش کجور که در دوردست خدمت می‌کنند، گفت: معلمی سختی‌هایی را به همراه دارد و شما که در دوردست خدمت می‌کنید سختی‌های شما بیشتر است.

وی با تاکید بر قدردانی ازجایگاه معلمان افزود: برای داشتن جامعه سالم و صالح باید آموزش و پرورش را به عنوان محل تربیت انسان بدانیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه‌هایی که برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها صرف می‌شود اگر از ابتدا در آموزش و پرورش هزینه شود جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی گرفته خواهد شد.

کمالی آموزش و پرورش را نقطه شروع آرامش فرزندان دانست و یادآور شد: دانش آموزان امانات مردم در نزد ما هستند و باید با تمام وجود در خدمت فرزندان این مرز و بوم باشیم.

وی معلمی در مناطق دوردست و دور از خانه را به نوعی جهاد فرهنگی دانست و ادامه داد: شما افسران جبهه فرهنگی هستید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ببینید | بارش باران و بوجود آمدن ابشار آب در پلدختر
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است