Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آسیه حاتمی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اعلام این خبر گفت: این پلتفرم شامل تمام اطلاعات حقوق و دستمزد در رده های شغلی مختلف می شود و زمانی که فردی به آن مراجعه می کند می تواند متناسب با اطلاعاتی که نیاز دارد دیتاهای تخصصی را دریافت کند.

وی ادامه داد: در سامانه IranSalary کسانی که می خواهند از دانشگاه وارد بازار کار شوند می توانند از ابزاری با عنوان مسیر شغلی استفاده کنند تا با استفاده از این ابزار با گزینه های شغلی پیش رو پس از فارغ التحصیلی در رشته های مختلف آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی با بیان اینکه در حال حاضر دیتاهای به دست آمده از شاغلان تمام وقت و افراد تحصیل‌کرده در این سامانه جمع آوری شده است افزود: سعی کردیم با استفاده و گردآوری اطلاعات افراد، متغیرهای مختلف را در حوزه ها و شغل های متفاوت مورد ارزیابی قرار دهیم .

وی گفت: در آینده در برنامه داریم که قابلیت ها و ابزارهای مختلفی را به این سایت اضافه کنیم که شرکت ها بتوانند وضعیت پرداختی های خود را با بازار کار و شرکت های مشابه خود مقایسه کنند.

حاتمی افزود: تا پایان تابستان سال جاری، در گزارشات تحلیلی ارائه شده در سایت، شرکت ها به راحتی می توانند خودشان را با یکدیگر مقایسه کنند و به اطلاعات مفیدی دست یابند.

به گفته وی، با ایجاد فضای امن برای ارتباط آنلاین کارفرمایان و کارجویان تلاش کردیم بتوانیم، شفافیت و در نهایت عدالت بیشتری در حوزه حقوق و دستمزد در رده های مختلف شغلی ایجاد کنیم.

حاتمی با اشاره به تجربه راه اندازی اولین سایت استخدامی ایران از حدود ۱۶ سال پیش، افزود: تمرکز این سایت، استخدام متخصصان و مدیران در شرکت های خوب ایرانی و خارجی بوده اما در دوران فعالیت مان با خلاءهای بزرگی روبرو شدیم که کارفرمایان و کارجویان با آن مواجه بودند، مهم ترین خلا، نبود اطلاعات در حوزه حقوق و دستمزد بود.

وی تاکید کرد: از  ۵سال قبل از طریق ارسال پرسشنامه ای به ارزیابی حقوق و دستمزد شاغلان پرداختیم و نتیجه ارزیابی ها را به صورت گزارش منتشر کردیم. در زمستان ۹۶ بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مدیران و کارشناسان در این ارزیابی شرکت کردند و اطلاعات حقوق و دستمزد خود را در اختیار این مجموعه قرار دادند. براین اساس موفق شدیم گروههای شغلی مختلف را در رده های متفاوت مورد ارزیابی قرار دادیم و اطلاعات واقعی بازار کار را به کارفرمایان و شاغلان ارائه می دهیم.

کد خبر 4350645 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق و دستمزد شرکت دانش بنیان شفافیت مالی نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محمد جواد آذری جهرمی فناوری فضایی شرکت دانش بنیان امنیت اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فناوری نانو انگلیس اینترنت هوشمندسازی امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و وستهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهام امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و وستهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - وستهام) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750665

دیگر خبرها

  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد( پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان