Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر دیروز تیم خبری اقتدار ملارد به جهت گفت و گوی حضوری با یک بانوی قهرمان ورزشی کشور در آخرین روز های هفته عفاف و حجاب ، به یکی از محله های ملارد رفت و میهمان منزل خانم زینب ملکی ۱۹ ساله شد و با وقایع بسیار جالبی برخورد کرد که در ادامه ماه عسل این مصاحبه حضوری را باهم میخوانیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد، قهرمان داستان ما خانم زینب ملکی در خرداد ۷۸ در اراک متولد شد که قبل از رسیدن به دوره تحصیلی ابتدایی برای سکونت به همراه خانواده از اراک به شهرستان ملارد سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زینب فرزند ارشد خانواده است و از سال ۸۷ به صورت اتفاقی ورزش کاراته را در ملارد آغاز کرد که این آغاز برای زینب پایانی نخواهد داشت و خودش مدعی بود که میزان علاقه اش به ورزش کاراته از زمان رویت حرکات نمایشی یکی از همکلاسی هایش در مدرسه به اوج رسیده است .
زینب ۱۹ ساله موفق به کسب مدال های رنگارنگ و قهرمانی های متعدد در این رشته در رتبه های داخلی بین باشگاهی و استانی و کشوری در دو سبک کاتا و کمیته شده و در سن ۱۴ سالگی موفق به اخذ مدرک مربیگری این رشته شده است و تاکنون به تفکیک۲۸ مدال طلا ، ۶ نقره ، ۵ برنز و بیش از ۵۰ حکم قهرمانی دارد.
 

زینب ملکی: مادرم مخالف سرسخت من درمقابل شروع این ورزش بود اما در نهایت رضایت خودش را اعلام کرد و من در دوره ابتدایی به صورت جدی ورزش کاراته را آغاز کردم و پس از کسب مهارت های بسیاری در این عرصه در سن ۱۴ سالگی با کمربند مشکی (دان یک) به رتبه مربیگری رسیدم و به هیچ وجه قصد دیده شدن در اجتماع و بولد شدن بین مردم و دوستانم را نداشتم و فقط هدفم انتقال تجربه به شاگردانم بود که تا کنون موفق بودم و هنرجویان زیادی را تحویل جامعه ورزشی داده ام ‌.

زینب ملکی: اولین و بهترین حامی من خانواده ام بودند و همیشه پاسوز ورزش من شدند و حتی از کوچکترین تفریح های خانوادگی هم محروم می شدند تا من از تمرین کاراته یا آماده سازی مسابقات عقب نمانم ، اما جا دارد اعتراف کنم در کنار خانواده ام یک مربی بزرگ داشتم که به طور جدی مشوق من در این ورزش بود و او باعث شد من به جایگاه کنونی برسم و از او یاد گرفتم که هیچ وقت خودم را در اجتماع مطرح نکنم چون هرجا که تعریف مردم زیاد باشد بازار شایعه و بدگویی پشت سر هم شدیدا داغ هست.


خانم ملکی چرا چادر را به عنوان حجاب اصلی خودتون انتخاب کردید؟

از حجاب با چادر بیزار بودم و توان جمع کردن چادر و تحمل گرمای زیر چادر را نداشتم و پوشش کاملا اسپرت و امروزی داشتم و چادر را یک مانع بزرگی برای زندگی روزمره و ورزشم میدیدم اما وقتی دیدم که مربی ام چادر را به عنوان پوشش دائمی خودش انتخاب کرده است من هم خوشم آمد پس از پیشنهاد و تشویق مربی در حین ورزش و تمرین و تشریح خاصیت حجاب علاقه شدیدتری به چادر پیدا کردم و متوجه شدم که چادر نه تنها یک مانع نیست بلکه یک پله موفقیت برای درجات بالاتر است و تا مدت زیادی خیلی از دوستانم حس راحتی قبل از چادری بودنم را نداشتند و حتی گرفتن دستان من برایشان سخت بود اما من به صورت نصبی در طول ۶ ماه چادری شدم و خدارو شکر در حال حاضر ۵ سال است که از این انتخابم میگذرد و با افتخار این انتخابم را حفظ خواهم کرد جالب اینجاست که پس از روی آوردن مربی ام به چادر و انتخاب من تعداد بسیار زیادی از شاگردان باشگاه چادر را به عنوان حجاب برتر و اصلی خود انتخاب کردند.

علی تنها برادر خانم زینب ملکی: افتخارم این است که خواهرم مانند دختران صفحه های مجازی نیست و وقت خود را به چرخیدن در خیابان هدر نمیدهد و از یک حرفه ورزشی خوب بهره مند است و تا کنون باعث شده خیلی از دختران دیگر هم به ورزش با پوشش مناسب روی بیاورد.

 

سئوال آخر: خانم ملکی به نظر شما دلیل رفتار دختران جوان و نوجوانی که در صفحه های اجتماعی اقدام به نشر تصویر یا فیلم های خود میکنند چیست؟

دختران جوان زمان حاضر مخصوصا متولدین دهه ۸۰ ظاهرا فراموش کرده اند که برای چی زنده اند و برای چه هدفی زندگی میکنند و اعتقاد دارم که این دسته از دختران بی هدف بیشتر میخواهند دور دور کنند تا زندگی و دختری که آزادی عمل دارد (ماعده حجبری) میتواند برای خودش تصمیم بگیرد که افتخار آفرینی کند یا خودنمایی و باید این را باور کنیم که خودنمایی هیچ ربطی به افتخار آفرینی ندارد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک موتوری برقی در راه بازار تهران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنوع است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

زینب عبادی افزود: طبق این مصوبه باید به منظور تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی، تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شود.

معاون شهردار منطقه ۱۲ گفت: براین اساس، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوه بازار در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

زینب عبادی افزود: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در محل‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده، مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟