Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار خبری مبنی بر  آزار و اذیت و تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز دادستان عمومی و انقلاب شیراز از دستگیری متهم در سریع‌ترین زمان پس از وقوع حادثه خبر داد. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس در پی انتشار خبری مبنی بر  آزار و اذیت و تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز دادستان عمومی و انقلاب شیراز از دستگیری متهم در سریع‌ترین زمان پس از وقوع حادثه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش علی صالحی اظهار داشت: فرد متهم که 40 ساله و فاقد سابقه کیفری است پس از اقدام مجرمانه خود بلافاصله دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه برای متهم قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده است گفت: پرونده هم اکنون در محاکم کیفری یک استان فارس مطرح رسیدگی است.

صالحی افزود: درباره فرد متهم قرار نظارت قضایی و منع کامل وی از فعالیت ورزشی و مربیگری صادر و مجوز فعالیت وی لغو خواهد شد.

وی تأکید کرد: در این پرونده تنها یک نفر شاکی است و تاکنون شاکی دیگری از متهم طرح شکایت نکرده است. 

به گزارش تسنیم در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده ادعا شده که تعداد نفرات که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، بیش از یک نفر بوده اما تنها یک نفر حاضر شده درباره این موضوع صحبت کند. 

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی

علی عباس‌کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه شخص یا اشخاص ناشناسی با ارسال پیام‌های حاوی تهدید و توهین برای وی و خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی ایجاد مزاحمت کرده و موجب سلب آسایش آنها شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات جمع‌آوری‌شده، اقدامات تخصصی جهت شناسایی هویت متهم توسط کارشناسان این پلیس آغاز و این فرد در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش را از ایجاد مزاحمت اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کرد.

وی با اشاره به ارسال پرونده به مراجع قضائی، تاکید کرد: هرگونه توهین، اهانت و یا هتک حیثیت در فضای مجازی جرم محسوب شده و پیگرد قانونیدارد.

کسانی از شهروندان خواست با رعایت اخلاق در فضای مجازی از هرگونه مزاحمت، توهین و اهانت براثر خشم و یا انتقام‌جویی خودداری و قبل از ارسال هرگونه پیامی برای دیگران به عواقب آن فکر کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز