Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@17:15:50 GMT

برانکو مهندس جدید تیمش را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۶۶۱۱

ساعت24-پرسپولیس در شرایطی به استقبال لیگ خواهد رفت که با محرومیت از نقل‌وانتقالات برانکو باید با موجودی خود در لیگ حاضر شود.

 سرمربی سرخپوشان با جذب نفراتی مانند سروش رفیعی و مهدی شریفی و مهدی ترابی خیال خود را برای نیم‌فصل دوم راحت کرده است اما برای نیم‌فصل اول با رفتن محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و صادق محرمی کار سختی را در پیش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برانکو به همین دلیل در نیم‌فصل اول روی بشار رسن هافبک بازیساز عراقی خود حساب ویژه‌ای بازی کرده است. برانکو در اردوی کرواسی در تمام بازی‌های دوستانه خود از بشار در پست هافبک بازیساز استفاده کرد و از این بازیکن خواست تا سایر نفرات را با پاس‌های خود تغذیه کند.

نکته مهم اینجاست که خود بشار در 4بازی دوستانه پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و حتی روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه حریف را باز کند تا برانکو او را تحسین کند. در شرایطی که در 3فصل گذشته محسن مسلمان به‌عنوان مغز متفکر پرسپولیس شناخته می‌شد حالا بشار رسن این وظیفه را بر عهده خواهد داشت و برانکو امیدوار است که عنوان آقای پاس گل لیگ را این بار بشار رسن کسب کند.

برانکو در جریان بازی روز سه‌شنبه تیمش در برابر گل‌گهر برانکو بارها با فریادهای خودش بشار را به تحرک بیشتر و حضور موثر در حملات تیمش تشویق می‌کرد. او از هافبک خود می‌خواست تا با دوندگی مضاعف فضای خالی پشت سر مهاجمانش را پر کرده تا بتواند از توپ‌های سوم به خوبی استفاده کند. زمانی هم که او صاحب توپ بود، پرفسور اصرار داشت بشار در انتخاب بازیکن هدف برای پاس، از بین وینگرهای روی دستش و زوج خط حمله تیمش بهترین تصمیم را بگیرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم

بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در اظهاراتی گفت که هر از چند گاه دیدار‌هایی میان کشورش و ایالات متحده بدون دستیابی به نتایجی معین انجام می‌شود.

به گزارش انتخاب، اسد، یکشنبه، دوم اردیبهشت در جریان گفت‌وگوی سیاسی و فکری با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز، افزود: «حتی زمانی که می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم، زیرا سیاست، هنر ممکن است».

بشار اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را در اشغال دارد، اما ما هر از گاهی با آن‌ها دیدار می‌کنیم، هرچند این دیدار‌ها ما را به چیزی نمی‌رساند».

امیدواری برای گفتگو با غرب

اسد در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای از سرگیری گفتگو با غرب، حتی در درازمدت وجود دارد، گفت: «همواره امید وجود دارد، حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم».

رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه گفت: «صرف نظر از نظر بد ما نسبت به غرب، باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که هرگز از حقوق خود دست برنخواهیم داشت و همکاری ما با آن‌ها صرفا بر مبنای برابری و مساوات خواهد بود».

اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را به شکلی غیرقانونی اشغال کرده و در کار تامین بودجه برای تروریسم است و از اشغال سرزمین‌های ما از سوی اسرائیل نیر حمایت می‌کند، با این حال ما هر از چند گاه با آن‌ها دیدار داریم اگرچه این دیدار‌ها دستاوردی برای ما ندارد، اما همه امور تغییر خواهد کرد».

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان