Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: امسال این کمک ها باتوجه به افزایش شهرداری های گلستان از 30 به 33 شهرداری، به حدود یک هزار و 700 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ میر محمد غراوی در جلسه شوای اداری شهرستان مراوه تپه گفت : اولویت نخست هزینه کرد بودجه، تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غراوی اضافه کرد: باتوجه به شرایط بودجه ای کشور، استاندار گلستان تکمیل طرح های دارای بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی این استان را به مدیران اجرایی توصیه کرده و در کنار آن هیچ طرح عمرانی جدیدی نیز کلنگ زنی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال های گذشته پروزه های زیادی درسطح استان گلستان گلنک زنی شده که عملیات اجرایی بیشتر آنان با پیشرفت پنج تا 50 درصد متوقف شده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: بهترین تصمیم برای این استان، تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام است تا علاوه بر کاستن از مشکلات، رضایت مردم نیز حاصل شود.

غراوای با تاکید برضرورت توجه جدی مدیران اجرایی گلستان در اولویت قرار دادن طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد درسال جاری، گفت: برای جبران کاهش بودجه، مدیران کل استان و مدیران شهرستان می توانند با کمک نمایندگان مجلس از ظرفیت منابع ملی که در اختیار وزارتخانه ها است، استفاده نمایند.

وی از کمک یک هزارو 430 میلیارد ریالی بودجه دولتی (وزارت کشور) به شهرداری های این استان درسال گذشته خبر داد و افزود: امسال این کمک ها باتوجه به افزایش شهرداری های گلستان از 30 به 33 شهرداری، به حدود یک هزار و 700 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

غراوای از شهرداری ها و دهیاری های گلستان نیز خواست تا از مشارکت های مردمی و نیز با ایجاد منابع درآمدی پایدار برای توسعه و عمران شهرها و روستاها استفاده کرده و از جذب نیروی انسانی جدید بشدت پرهیز نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم های آمریکا،گفت: برای گذر از این شرایط سخت، تنها راه همدلی و هماهنگی بین مسئولان و مردم و متکی بودن به ظرفیت های داخلی است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات کمبود منابع برق و آب کشور بر لزوم مدیریت مصرف توسط ادارات، نهادها و مردم تاکید و از کشت بی رویه شالی با استفاده از آب های زیرزمینی در گلستان انتقاد کرد و آن را ظلم به نسل آینده دانست.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان

ایسنا/خوزستان معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز جلسات هدفگذاری هیات های ورزشی استان خبر داد.

عماد حق علی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز جلسات بررسی عملکرد هیات های ورزشی استان در سال ۱۴۰۲ و ارائه تقویم ۱۴۰۳، گفت: در تدوین برنامه هیات های ورزشی، نگاه راهبردی و دوراندیشانه به عنوان یک ضرورت مغفول مانده که نیاز است هیات‌های ورزشی توجه جدی به این امر داشته باشند. معتقدیم نگاه راهبردی، آموزش تخصصی و چالش نیروی انسانی متخصص، در عملکرد هیات‌ها نقش کلیدی دارد.

معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: مشکلات و موانع فعالیت‌های ورزشی در سایه همین راهبردها و نگاه جمعی و خردی به ورزش حل شدنی است.

او با اشاره به رشد و ارتقای کمی و کیفی شاخص های ورزشی در سال گذشته نیز گفت: جلسات بررسی و ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی و ارائه تقویم ورزشی با هدف توسعه و ارتقا شاخص‌ها صورت می‌گیرد.

حق علی ادامه داد: از همراهی و همراستایی خانم ناصری مقدم معاون حوزه بانوان اداره کل ورزش و جوانان با حوزه معاونت ورزش تشکر می‌کنم. باید پذیرفت ظرفیت ورزش بانوان ظرفیت انکارناپذیری است و با یک حمایت و همراهی علاوه بر ارتقا شاخص‌ها شاهد تبلور جایگاه بانوان در جامعه نیز خواهیم بود.

او بیان کرد: آنچه به عنوان خروجی ورزش در میادین ملی و بین المللی اتفاق می افتد ماحصل تلاش و کوششی است که در سطح شهرستان ها رقم می‌خورد و این ساختار با تشکیل جلسات هیات‌های استان با روسای هیات خود در شهرستان و بررسی مشکلات شهرستان ها خیلی مستحکم تر خواهد شد و کمک بزرگی به حل مشکلات آن رشته در سطح استان می کند.

این مسئول با اشاره به جایگاه و اهمیت دو مقوله آموزش و نیروی انسانی در بدنه و ساختار هیات های ورزشی، افزود: هر زمان هیاتی موفق بوده یک بخش آن نیروی انسانی کاردان، متخصص و توانمند بوده و در کنار آن نیز تجربه و تخصص پیشکسوتان لحاظ شده است.

وی ادامه داد: در کنار نیروی انسانی، تخصص و تجربه پیشکسوتان، آموزش و بروز رسانی اهمیت بسزایی دارد که آموزش مربیان به جای آنکه امری دقیق، موکد و با نظارت باشد، تبدیل به امری مغفول شده است.

به گزارش ایسنا، جلسات بررسی عملکرد هیات‌های ورزشی استان در سال ۱۴۰۲ و ارائه تقویم ورزشی‌ ۱۴۰۳ از ۱۸ اردیبهشت آغاز شد و پیش بینی می‌شود تا یکم خرداد ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش سهم تجارت گلستان در دولت سیزدهم/ صادرات از مرز ۷۲۲میلیون دلار گذشت
  • ایجاد ۴۷ هزار شغل مستقیم با راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه برون
  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان