Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@07:31:40 GMT

مربی متجاور ورزشی در شیراز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۶۹۲۳

خرداد:فرد متهم که ۴۰ ساله و فاقد سابقه کیفری است، پس از اقدام مجرمانه خود بلافاصله دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می برد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا ،در پی انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت و تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب شیراز از دستگیری متهم در سریع ترین زمان پس از وقوع حادثه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرد متهم که ۴۰ ساله و فاقد سابقه کیفری است، پس از اقدام مجرمانه خود بلافاصله دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می برد.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان این که برای متهم قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده، گفت: پرونده هم اکنون در محاکم کیفری یک استان فارس مطرح و در حال رسیدگی است.
علی صالحی افزود: در خصوص فرد متهم قرار نظارت قضایی و منع کامل وی از فعالیت ورزشی و مربی گری صادر و مجوز فعالیت وی لغو خواهد شد.
وی تأکید کرد: در این پرونده تنها یک نفر شاکی است و تا کنون شاکی دیگری از متهم طرح شکایت نکرده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: متجاور ، سابقه کیفری ، شیراز

منبع: خرداد

کلیدواژه: متجاور سابقه کیفری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد

سرهنگ مهدی مهدوی کیا  اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی خود را در راستای شناسایی متهم آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان